پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
معاون درمان وزارت بهداشت، از احداث ۷ پایگاه جدید اورژانس هوایی در کشور خبر داد و گفت: هدف نهایی ما احداث ۴۴ پایگاه اورژانس هوایی است.
شعارسال: دکتر محمد آقاجانی روز سه شنبه در نشست خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۲۱ پایگاه اورژانس هوایی در کشور مشغول خدمت رسانی هستند که تا کنون با انجام بیش از ۴۲۰۰ ماموریت به ارایه خدمت به مردم مشغولند.

وی افزود: بزودی تعداد هفت پایگاه جدید به ناوگان اورژانس هوایی کشور افزوده خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما در این زمینه احداث ۴۴ پایگاه اورژانس هوایی برای پوشش دهی به تمام نقاط کشور و به ویژه مناطق روستایی و صعب العبور است.

آقاجانی درباره بالگردهای ویژه اورژانس هوایی تاکید کرد: در حال حاضر نیازهای اورژانس هوایی در این زمینه از طریق قرارداد با نیروهای مسلح تامین می شود ولی نیاز به بالگردهای ویژه اورژانس در کشور وجود دارد.

وی به مشکلات زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: خبر خوشی برای آنها داریم و آن این است که از امروز همه زوجین نابارور می‌توانند از پوشش خدمات طرح تحول سلامت برای هزینه‌های درمان ناباروری استفاده کنند.

آقاجانی ادامه داد: در قالب این برنامه ۸۵ درصد تعرفه دولتی خدمات درمان ناباروری برای همه زوجین نابارور در سراسر کشور پرداخت می‌شود. البته این اقدام با رعایت جنبه‌های طبی و تخصصی که در دستورالعمل آمده است، انجام می‌شود.

معاون وزیر بهداشت از اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومانی برای پوشش هزینه های درمان ناباروری خبر داد و گفت: در حال حاضر دو میلیون زوج نابارور این امکان را دارند که با توجه به نیازهای درمانی‌ و ظرفیت مراکز ما از این خدمت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: خدمات درمان ناباروری شامل دارو و خدمات تشخیصی و درمانی است که وزارت بهداشت خدمات تشخیصی و درمانی آن را پوشش می‌دهد. زیرا، آنچه باعث نگرانی و اذیت زوجین نابارور بود، هزینه های خدمات تشخیصی و درمانی است.

آقاجانی گفت: خدمات تحت پوشش ناباروری شامل خدمات تشخیصی و درمانی می شود. به عنوان مثال در بحث IVF که تعرفه دولتی حدود ۱.۷ میلیون تومان است، زوجین نابارور کمتر از ۳۰۰ هزار تومان این هزینه ها را پرداخت می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: سه شنبه 9 شهریوز 1395، کد خبر: 3756297 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین