پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
شهردار جدید پایتخت، به معاونان و مدیران شهرداری دستور داد از این به بعد کلنگ‌زنی جدیدی در پایتخت انجام نشود؛ مگر به قید ضرورت. محمدعلی افشانی، شهردار جدید پایتخت در اولین نشست رسمی خود با معاونان شهرداری تهران یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری را کاهش هزینه‌ها از محل تعیین قیمت دقیق پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: بخش بزرگی از صرفه‌جویی از محل تعیین قیمت دقیق پروژه‌ها و هزینه‌کرد آن در محل اولویت‌دار به دست می‌آید.

شعار سال: شهردار جدید پایتخت، به معاونان و مدیران شهرداری دستور داد از این به بعد کلنگ‌زنی جدیدی در پایتخت انجام نشود؛ مگر به قید ضرورت. محمدعلی افشانی، شهردار جدید پایتخت در اولین نشست رسمی خود با معاونان شهرداری تهران یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری را کاهش هزینه‌ها از محل تعیین قیمت دقیق پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: بخش بزرگی از صرفه‌جویی از محل تعیین قیمت دقیق پروژه‌ها و هزینه‌کرد آن در محل اولویت‌دار به دست می‌آید.

او ادامه داد: باید مشخص شود هر متر از هر پروژه دقیقا چقدر هزینه داشته است. بهینه کردن هزینه هم اهمیت دارد که ببینیم اعتبار دقیقا کجا هزینه شده است. شهردار پایتخت با تاکید بر آنکه پروژه باید واقعا پاسخگوی نیاز مردم باشد، اظهار کرد: از این به بعد اصلا دنبال کلنگ زدن نباشید مگر اینکه واقعا ضرورت داشته باشد. به گفته افشانی، یکی از دلایل نارضایتی شهروندان از اجرای پروژه‌های شهری، طولانی‌شدن طول دوره عملیات است.

او با بیان اینکه یکی از راهکارهای کاهش میزان نارضایتی شهروندان کاهش تعداد پروژه‌های در حال اجرا است، گفت: می‌توان به جای معرفی ۱۰ پروژه که بخش زیادی از آنها به دلایل مختلف متوقف شده‌اند، تعداد کمتری پروژه را اجرایی کنیم. افشانی به در اولویت بودن کیفیت نسبت به کمیت اشاره کرد و افزود: کاهش تعداد پروژه‌های شهری ابتدا منجر به تمرکز روی یک پروژه و افزایش کیفیت اجرا و نهایتا کاهش هزینه‌های غیرضروری اجرای پروژه‌ها خواهد شد. او با اشاره به اینکه خیلی رنج آور است که شهرداری در صحبت‌های مردم تبدیل به نماد بعضی چیزهای ناشایست شده، گفت: هرکس می‌خواهد درباره فساد صحبت کند از شهرداری مثال می‌زند. باید به ما بر بخورد. جمع کثیری از کارمندان ما آدم‌های سالمی هستند. اگر چند نفر بد عمل می‌کنند چرا نباید شناسایی شوند؟ چرا باید با آنها برخورد نشود؟ او گفت: بنابراین موضوع سالم سازی شهرداری باید اولویت باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 3 خرداد 97، کدمطلب:۳۳۹۲۲۹۱، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
امیدواریم این شهردار تازه تهران بتونه مشکلات عمده شهر رو به طور تمام و کمال حل کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین