پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
موافقان طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی به تشریح دلایل موافقت خود پرداختند. اگر این طرح به تصویب برسد مشکل حق بیمه کشاورزان برطرف می شود.

شعار سال: علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی به موافقت با کلیات آن پرداخت و گفت: وجود سرمایه انسانی ماهر و کارآمد در بخش کشاورزی به عنوان زیرساخت مهم است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه کشاورزی چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اشتغال دارند، عنوان کرد: اگر نتوانیم به درستی از سطح زیر کشت استفاده کنیم در حوزه کشاورزی موفق نخواهیم بود.

وی افزود: استفاده از نیروهای تجربی و تحصیل کرده که با آزمون مشغول به کار می شوند و در مناطق پرخطر کار می کنند برای کشاورزی ضروری است اما هنوز حقوق و بیمه ندارند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان با بیان اینکه این طرح بار مالی برای دولت ندارد، خاطرنشان کرد: تنها سه هزار نفر مشمول این طرح هستند که با آزمون و گزینش وارد شده اند و اکنون بهترین زمان برای استخدام آن ها است.

ذوالقدر: استخدام کارگزاران بیمه کشاورزی باعث حل مشکل بیمه کشاورزان می شود

سید مصطفی ذوالقدر نیز به عنوان موافق بعدی این طرح با بیان اینکه در حال حاضر بیمه کشاورزان پرداخت نمی شود، گفت: اگر این طرح به تصویب برسد مشکل حق بیمه کشاورزان نیز برطرف خواهد شد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: اگر کارگزاران بیمه کشاورزی استخدام شوند، بیمه کشاورزان نیز حل می شود چرا که این افراد با دلگرمی بیشتری فعالیت می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری صندوق های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -، www.stk.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین