پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
در جلسه روز گذشته سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به کارگزاران بیمه کشاورزی وعده داده شد ظرف چند روز آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان برای حل مشکلات آنها برگزار ‌شود.

شعار سال: پس از تجمع روز گذشته کارگزاران بیمه کشاورزی مقابل مجلس، جلسه‌ای با حضور این کارگزاران در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد.

در این جلسه به کارگزاران وعده داده شد، ظرف روزهای آینده جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل بانک کشاورزی، سایر مسئولان مربوطه و نمایندگان کارگزاران بیمه کشاورزی برگزار خواهد شد و در این جلسه به مطالبات این کارگزاران رسیدگی خواهد شد.

این کارگزاران ضمن بیان این که در رابطه با مساله ما متولی اصلی مشخص نیست می‌گویند: امیدواریم این بار، وعده ها عملی شود و در نهایت تکلیف وضعیت نامشخص ما روشن شود. چرا که ماههاست دستمزد نگرفته‌ایم و با وجود این که خود بیمه‌گزار هستیم و زمین های کشاوزی و دام مردم را بیمه می کنیم، خودمان بیمه نیستیم.

کارگزاران بیمه کشاورزی با بیان این که مهمترین مطالبه ما تامین امنیت شغلی است؛ می گویند: با وجود این که ماهها معوقات مزدی داریم اما از بابت امنیت شغلی خود نگرانیم و به جد خواستاریم که مسئولان وضعیت استخدامی ما را بررسی کنند و تامین امنیت شغلی ما را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است کارگزاران بیمه کشاورزی در ماههای گذشته چندین بار به تهران آمده اند و تجمعات اعتراضی برگزار کرده اند؛ ولی تا کنون نتوانسته اند به مطالبات حداقلی خود دست پیدا کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 17 آذر 95 ، کد مطلب: 435582: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین