پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا از اجرای طرح مقابله با عرضه کنندگان ابزار‌های دور زدن فیلترینگ در داخل کشور خبر داد.
شعارسال: سردار سرتیپ دوم غلامرضا رضاییان فر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با عرضه کنندگان ابزار‌های دور زدن فیلترینگ و با توجه به محرز شدن تخلف برخی درگاه‌های پرداخت بانکی، اقداماتی توسط این پلیس صورت گرفت.

وی در توضیح تخلف برخی درگاه‌های پرداخت بانکی افزود: برخی از این درگاه‌ها با سوء استفاده از مجوز دریافتی، در راستای فراهم کردن سرویس پرداخت برای فعالیت برخی از وب سایت‌های (متخلف) داخلی فعالیت می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: وب سایت‌های متخلف که زمینه تسهیل و تسریع سازی برای ارتکاب به جرم را (با در اختیار قرار دادن ابزار‌های دور زدن فیلترینگ در بستر فضای مجازی) برای کاربران با کسب درآمد‌های هنگفت مهیا می‌کردند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه این ماموریت پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری دستگاه‌های نظارتی صورت گرفت، گفت: پلیس، طی چندین مرحله عملیات، نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با عوامل این گونه فعالیت ها، اقدام کرد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10خرداد 1397 ، کدخبر: 6550593 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
این ابزار ها انقدر در همه جا در دسترس هست که نیازی به برخورد هم باشه باید با تموم مردم ایران برخورد بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
اگر کسی نیاز داشته باشد تا از این سایت ها بازدید کند باید چه کاری را دقیقا انجام دهد خب
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین