پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
یزد رئیس شورای شهر از توافق برای ایجاد تغییرات جدید در مقبره آذریزدی خبر داد و گفت: جلسات متعددی به این منظور با هیئت امنای حسینیه خرمشاه، اوقاف و شهرداری یزد برگزار شده است.
شعارسال:یزد رئیس شورای شهر از توافق برای ایجاد تغییرات جدید در مقبره آذریزدی خبر داد و گفت: جلسات متعددی به این منظور با هیئت امنای حسینیه خرمشاه، اوقاف و شهرداری یزد برگزار شده است.

غلامعلی سفید عصر چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر یزد از توافق برای برداشتن دیواره مقبره آذریزدی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با موافقت هیئت امنای حسینیه خرمشاه، اداره اوقاف و شهرداری یزد انجام می شود.

وی عنوان کرد: پس از برداشتن دیوار محل دفن مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران زمین، المانی مرتبط با این نویسنده نامی کشورمان نیز نصب خواهد شد.

سفید همچنین از احداث یک پل برای اتصال حسینیه خرمشاه با مقبره آذریزدی خبر داد و بیان کرد: قرار است در این پل فضاهایی برای اجرای برنامه های فرهنگی ایجاد شود.

رئیس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: قرار است کار نصب المان و برداشتن دیوار ظرف سه ماه آینده و کار احداث پل بر اساس قول شهرداری، ظرف یک سال آینده انجام شود.

سفید در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از اجرای طرح بازآفرینی محلات یزد خبر داد و اظهار داشت: در تلاشیم این اقدام با استفاده از وام و تسهیلات انجام شود.

وی یادآور شد: این لایحه در حال حاضر به کمیسیون عمران شورای شهر ارجاع شده است.

مهدی آذریزدی،‌ خالق کتاب‌های کودک و نوجوان از جمله «قصه‌های خوب برای بچه های خوب» در ۱۸ تیرماه سال ۱۳۸۸ درگذشت و پیکر وی در حسینیه خرمشاه، محله زادگاه وی به خاک سپرده شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هشتگ، تاریخ انتشار14 خرداد 97، کد خبر: 12200013984722433150 ،www. 8tag.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
خیلی خوبه که مشکلات و مسائل این شهر با درایت های این تیم مدیریتی در حال حل شدن است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین