پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با تأکید بر حفظ موضع خود در قبال سؤال از رئیس جمهور گفت: هنوز ابهامات مربوط به مؤسسات مالی و نوسانات نرخ ارز و همچنین معضل بیکاری پابرجاست و رئیس جمهور باید به مردم پاسخ دهد.
شعارسال: محمدرضا ملکشاهی‌راد در خرم‌آباد در ارتباط با سؤال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار  کرد: قانون اساسی میثاق ملی و یک ظرفیت بزرگ برای حاکمیت است و قانون این اجازه را به نمایندگان مردم در مجلس داده است تا به نمایندگی از مردم از رئیس‌جمهور و وزرا سؤال داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه حرف نمایندگان باید حرف دل مردم باشد، افزود:طی یک سال گذشته اتفاقاتی در جامعه افتاد که موجب رنجش مردم شد و آن‌ها سؤالات و ابهاماتی دارند که بهترین روش برای پاسخگویی به این ابهامات سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور است تا مردم به جواب سؤال خود برسند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از سؤالات و ابهامات مردم در مورد مشکلات مؤسسات مالی است، عنوان کرد: باید  مشخص شود که چرا این مشکلات برای سپرده مردم در مؤسسات مالی اتفاق افتاد و چرا این مشکلات باعث ملتهب شدن جامعه شد؟

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مؤسسات مالی حدود یک سال به طول انجامید و در این مدت اقدام خاصی صورت نگرفت تا نهایتاً اخیراً سران سه قوه در ارتباط با این مشکل جلساتی برگزار کردند.

ملکشاهی‌راد عنوان کرد: هزینه‌ای که در این یک سال و نیم برای جامعه پرداخت شد بسیار زیاد بود و امروز باید کسی نسبت به آن پاسخگو باشد.

وی به مشکلات ارزی کشور اشاره و اظهار کرد: نوسانات و مشکلات ارزی مشکلاتی برای کشور به وجود آورده است و در این شرایط کسی باید پاسخگوی این مسائل باشد.

این نماینده مجلس در ادامه اشتغال را بزرگ‌ترین معضل موجود برای جامعه دانست و متذکر شد: اشتغال باعث ناراحتی مردم از نظام شده و در نتیجه رئیس‌جمهور باید به این مسائل پاسخ دهد تا مطالبه مردم بی‌جواب نماند.

وی که از سؤال‌کنندگان از رئیس‌جمهور بوده و از موضع خود در این زمینه عقب‌نشینی نکرده است، بیان داشت: متأسفانه تاکنون پاسخ درستی به سؤالات مردم داده نشده است، بنابراین بنده از موضع خود در قبال سؤال از رئیس‌جمهور عقب‌نشینی نمی‌کنم.

ملکشاهی‌راد در ارتباط با اینکه برخی فشارهای از سوی نمایندگان دولت برای پس‌گیری سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور وارد می‌شود، اظهار داشت: تا کنون افرادی تلاش کرده‌اند موضع من را در قبال سؤال از رئیس‌جمهور عوض کنند اما این فشارها تأثیری در این خصوص داشته و من سعی کرده‌ام آن‌ها را قانع کنم که سؤال از رئیس‌جمهور یک امر خوب و در راستای کمک به حل مشکلات کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در مجلس با سؤال از رئیس‌جمهور به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیستیم، بلکه به دنبال پاسخگویی به ابهامات مردم و رفع مشکلات آن‌ها هستیم تا نهایتاً بتوانیم در رفع مشکلات به دولت و مردم کمک کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار:7 1خرداد 1397 ، کدخبر: 13970317000149 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین