پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷
معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران از نیاز این سازمان به اهدای خون در روزهای پایانی ماه رمضان و عید فطر خبر داد.

شعارسال: مجید مسلمی  گفت: هرسال در روزهای آغازین ماه رمضان به دلیل تغییراتی که در بدن رخ می دهد و بدن نیاز به وفق دادن خود به وضعیت جدید دارد میزان افرادی که به پایگاه های خون برای اهدا مراجعه می کنند کمتر از روزهای دیگر ماه رمضان است که به تدریج در روزهای میانی ماه و شب های قدر استقبال مردم افزایش پیدا می کند.

معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران در ادامه گفت: با توجه به افزایش علاقه مندان به این کار خیر در اواسط ماه رمضان اما در روزهای پایانی ماه شاهد کاهش افراد داوطلب برای اهدای خون هستیم که از شهروندان در خواست می کنم در این روزهای پایانی نیز به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند تا انشالله کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

گفتنی است سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون برای کاهش اتلاف وقت شهروندان در صف های طولانی مدتی راه اندازی شده که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت انتقال خون استان تهران از این امکان استفاده و ثبت نام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار:19خرداد1397 ، کدخبر: 230374: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
خون دادن حس خیلی خوبی به ادم میده مخصوصا توی این شب های عزیز
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین