پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم از اجراي طرح نظافت و پاکسازي مسير نجف تا کربلا خبر داد و افزود: تهيه امکانات مورد نياز و مديريت و برنامه‌ريزي اين اقدام با شهرداري قم است و مراکز استان‌ها عهده دار اجراي اين طرح هستند.
شعارسال: سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم با اشاره به اين‌که طرحي از طرف سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم براي ارائه در نشست معاونان فرهنگي اجتماعي کلانشهر‌ها مطرح شد، گفت: در نشستي که در اردبيل برگزار شد، طرحي با عنوان نظافت و بازيافت زباله در مسير راهپيمايي نجف تا کربلا ارائه شد.

وي موضوع نظافت مسير نجف تا کربلا را امري مهم تلقي و عنوان کرد: بعد از بحث امنيت، نظافت اين مسير از مباحث ضروري است که بايد مورد توجه قرار گيرد تا هم بحث سلامت زائران تامين شود و هم در زمينه محيط زيست گامي برداشته شود تا لطمه‌اي به محيط زيست منطقه وارد نشود.

سيد رسول موسوي‌نژاديان با بيان اين که با اين اقدام يک حرکت فرهنگي در گردهمايي بزرگ شيعيان جهان اتفاق مي‌افتد، خاطرنشان کرد: اين حرکت فرهنگي مي‌تواند بعد جهاني داشته باشد و اين کار با مديريت شهرداري کلانشهر‌ها و با مشارکت شهروندان شکل مي‌گيرد.

وي با بيان برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در اين طرح گفت: تهيه امکانات مورد نياز و مديريت و برنامه‌ريزي اين اقدام با شهرداري قم است و مراکز استان‌ها عهده دار اجراي اين طرح هستند.

سرپرست سازمان فرهنگي، هنري و ورزشي شهرداري قم افزود: به زودي فراخوان اين طرح مهم نيز ارائه مي‌شود تا کساني که علاقه‌مند مساعدت هستند اعلام آمادگي کنند و همچنين شرکت‌هايي که در زمينه توليد کيسه زباله و پلاستيک فعاليت مي‌کنند در صورت تمايل مي‌توانند همکاري داشته باشند.

موسوي‌نژاديان به اهداف اجراي اين طرح اشاره و تصريح کرد: با شناختي که از زائران مسير نجف تا کربلا داريم قطعا مي‌توان اين طرح را به خوبي اجرايي کرد و در زمينه کاهش توليد زباله و پاکسازي، حرکتي جمعي صورت خواهد گرفت .

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 23 مهر 1394، كدمطلب: - ، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین