پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام جزییات بیمه درمانی اتباع مجاز خارجی، درباره چگونگی برقراری "بیمه روی تخت" برای افراد فاقد بیمه هنگام بستری در بیمارستان‌ها توضیح داد.

شعار سال: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران درباره پوشش بیمه‌ای اتباع خارجی گفت: بر اساس قراردادی که با کمیساریای عالی پناهندگان داریم، این اتباع از حدود چهار سال گذشته تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند و از صندوق سایر اقشار استفاده می‌کنند. برخی از آنها جمعیت آسیب‌پذیر محسوب می‌شوند و تمام سرانه بیمه توسط کمیساریا پرداخت می‌شود. تعدادی از این جمعیت نیز جزو بیماران خاص هستند که طبیعتاً مشارکتی در پرداخت سرانه ندارند.

دکتر کوروش فرزین تأکید کرد: میزان خدماتی که اتباع مجاز خارجی می‌گیرند و هزینه‌هایی که بابت این خدمات می‌پردازند، هیچ تفاوتی با اتباع ایرانی ندارد. البته آنها مانند افرادی که تحت پوشش صندوق بیمه همگانی هستند، می‌توانند از مراکز دولتی دانشگاهی خدمت دریافت کنند. برای بیماران خاص اتباع نیز اگر در مراکز دولتی تخت نداشته باشیم، می‌توانیم از مراکز خصوصی استفاده کنیم. برای مثال در سطح استان تهران بیماران دیالیزی اتباع، با معرفی نامه‌ای که از دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌گیرند، می‌توانند از بخش خصوصی هم استفاده کنند. فرزین درباره نحوه برقراری بیمه روی تخت برای اتباع خارجی توضیح داد و گفت: ما در قبال کسانی که کارت آمایش دارند موظف به پوشش بیمه‌ای هستیم. اسامی تمام اتباعی که مشمول پوشش بیمه هستند در قالب دو گروه آسیب‌پذیر و غیر آسیب‌پذیر به سازمان ابلاغ و بارگذاری شده است. وی گفت: هیچ محدودیتی در زمان پوشش بیمه‌ای نداریم و افراد فاقد بیمه، زمانی که بستری می‌شوند باید همان روز برای برقراری پوشش بیمه‌ای خود مراجعه کنند و از زمانی که حق بیمه را واریز می‌کنند، پوشش بیمه‌ای برای آنها فراهم می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار -، شماره: 470342


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا این اقای هاشمی در این چند ساله تحولات زیادی رو رقم زدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین