پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۴۷۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گفت: سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی به جد در زمینه ورود کالاهای غیرضرور به کشور وارد میدان شوند و از هر گونه اغماض بپرهیزند.

شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و تذکر به مسئولان و مردم درباره کاهش سفرهای غیر ضروری خارجی، اظهار کرد: این یک واقعیت است که امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا و دنیای غرب هستیم و باید از هر هزینه غیر ضروری از جمله سفرهای خارج جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مصرف بیش از اندازه و اسراف در منابع یکی از آفات اقتصاد کشور به حساب می‌آید، تصریح کرد: کسانی‌که از نقدینگی بالایی برخوردار هستند سعی کنند منابع مالی خود را به نفع مردم به سمت تولید هدایت کنند. ما هزاران هزار تومان نقدینگی در دست مردم داریم که اینها می‌تواند به سمت تولید هدایت شود تا در کنار آن مشکل اشتغال جوانان که بزرگترین معضل کنونی جامعه است برطرف شود.

نماینده مردم رشت ورود کالاهای غیر ضروری را هم از دیگر معضلات کنونی اقتصاد عنوان کرد و گفت: باید جلوی ورود کالاهایی که نمونه آن در کشور وجود دارد، گرفته شود که بخشی از آن مربوط به دولت و مبادی ورودی قانونی مانند گمرکات می‌شود و بخش دیگر مبادی قاچاق است که سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی باید به جد در این زمینه وارد میدان شوند و از هر گونه اغماض در رابطه با آن پرهیز کنند. تا مردم به تولید داخلی امیدوار شوند و بازار رونق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی و پیشرفت ما در گرو تولید داخل است و می‌تواند اشتغال را تضمین کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 25 خرداد 97، کد مطلب: 396748: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
امیدواریم این مسئله قاچاق کالا توسط همین عزیزان به طور خیلی خوبی کنترل شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
من حس میکنم که این اغماض ها میتونه ریشه ای باشه واقعا...چون هیچ دلیلی نمیتونه منو قانع کنه نسبت به این وضعیت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین