پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان فرا رسیده و در آستانه عید سعید فطر هستیم، از این رو دستورالعمل اقامه نماز عید فطر و مسیر‌های نمازگزاران را برای شما روزه داران و کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.
شعارسال:روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان فرا رسیده و در آستانه عید سعید فطر هستیم، از این رو دستورالعمل اقامه نماز عید فطر و مسیر‌های نمازگزاران را برای شما روزه داران و کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.

 سنت برگزاری نماز عید فطر که در دنیای اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است، و نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام به شمار می‌رود از سال اول هجری آغاز گردید وسنت موکده می‌باشد، زیرا پیامبر اکرم (ص) پیوسته آن‌ها را انجام داده و به مردان و زنان می‌فرمودند که برای ادای آن از شهر بیرون روند.

وقت نماز عید فطر از اوّل آفتاب است تا ظهر و در عید فطر مستحب است بعد از بلند شدن آفتاب افطار کند و زکات فطره را بدهد و بعد نماز عید را به جا آورد.

نماز عید فطر و قربان دو رکعت است که نمازگزار باید در هر رکعت بعد از خواندن حمد و سوره سه تکبیر بگوید.

در این موشن گرافیک با نحوه اقامه نماز عید فطر به عنوان مهم ترین عید مسلمانان آشنا می‌شوید.

روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان فرا رسیده و در آستانه عید سعید فطر هستیم، از این رو دستورالعمل اقامه نماز عید فطر را برای شما روزه داران و کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.



راهنمای مسیر نمازگزاران عید سعید فطر جهت دسترسی سریع به پارکینگ‌های اطراف مصلی حضرت امام خمینی (ره)


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما ، تاریخ انتشار 25 خرداد97، کد خبر: 2153029، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این عید عید تعادل همکاری هماهنگی و وحدت است امیدواریم مردمان و مسعلان کنار هم به اهداف بزرگ این عید توجه کنند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
خداکنه مردم عزیزمون تو این عید به تموم خواسته هاشون برسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین