پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری از آمادگی راهدارخانه‌ها هم‌زمان با آغاز طرح راهداری تابستانی خبر داد.

شعارسال: داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری،به تشریح برنامه‌های سازمان هم‌زمان با آغاز طرح راهداری تابستانی پرداخت.

وی گفت:694 راهدارخانه آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی است.

او با توضیح اینکه از بعد از اجرای طرح نوروزی 97 تا همین حالا فعالیت‌های زیرساختی متوقف نشده است، گفت: در این مدت برنامه‌های مفصلی برای افزایش ایمنی جاده‌های کشور انجام‌شده است.

او خبر داد که تجدید خط‌کشی در بسیاری از راه‌ها در استان‌های مختلف انجام‌شده است و گفت:ضمن اینکه لکه‌گیری و اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ارتقای ایمنی در طی این مدت انجام‌شده است.

نصر هم‌چنین این را هم اضافه کرد که طی سه سال و با صرف بودجه زیادی هزار و 585 نقطه پرحادثه که از تعداد تصادفات بیشتری برخوردار بودند شناسایی شده است. او افزود: امیدواریم تابستان امسال با حوادث کم‌تری در حمل‌ونقل جاده‌ای روبرو باشیم.

طرح تابستانه ترافیکی از بیست و چهارم خردادماه آغازشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تین نیوز ، تاریخ انتشار:27خرداد1397 ، کدخبر: 168125: www.tinn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
مردم ما باید به فکر پیدا کردن مقاصد دیگری هم برای سفر به جز شمال کشور باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین