پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی حکمی حسین عباس‌زاده را به سمت سرپرستی رئیس فعالیت‌های امور دانش آموزی منصوب کرد.


شعارسال : مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور قاسمی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، محمد‌پور رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل، فدوی مسئول امور مشاوره و عباس‌زاده سرپرست جدید سازمان و مجموعه عوامل اجرایی سازمان دانش آموزی در محل سازمان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این آیین با اشاره به نقش سازمان دانش آموزی در فعالیت‌های پروشی گفت: ظرفیت‌های بسیار بزرگ و ارزشمندی در دل سازمان دانش آموزی نهفته است که باید شایسته نام این نهاد از این ظرفیت‌ها بهره گیری شود تا فعالیت‌های مرتبط با امور پرورشی و فرهنگی بهتر از گذشته و با هماهنگی بیشتر صورت پذیرد.

قدرت اله قاسمی افزود: هماهنگی معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی حلقه گمشده فعالیت‌های پرورشی مربوط به این نهاد در سال‌های گذشته بوده که با تحقق این مهم موجبات هم افزایی و پیشرفت آموزش و پرورش را فراهم خواهیم ساخت.

قاسمی ترویج فعالیت‌های تربیتی، آموزشی و پژوهشی را از اهم فعالیت‌های سازمان عنوان کرد و ادامه داد: هماهنگی بیش از پیش با معاونت‌های اداره کل و سایر سازمان‌های همکار در حوزه فعالی‌های دانش آموزی باید مورد توجه سازمان دانش آموزی قرار گیرد.

سرپرست سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز رسیدن به نقطه واقعی دانش آموز باوری را مهم‌ترین هدف خود در این سمت عنوان کرد.

»حسین عباس‌زاده» در آیین معارفه سرپرست جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد گفت: ظرفیت‌های فرهنگی، پرورشی و اقتصادی سازمان دانش آموزی می‌تواند موجبات حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش را فراهم سازد.

سرپرست جدید سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی به نکته مهم دانش آموز باوری اشاره کرد و گفت: سازمان دانش آموزی خانه دانش آموزان است و دانش آموزان به فعالیت‌های این نهاد هویت می‌بخشند لذا دانش آموزی باوری و همچنین دانش آموز محوری در راس فعالیت‌های سازمان قرار خواهد گرفت.

عباس‌زاده افزود: تشکیلات پیشتازان و فرزانگان، خبرگزاری پانا و سایر مجموعه‌های سازمان دانش آموزی هریک پتانسیل‌های بالقوه برای آموزش و پرورش محسوب می‌شوند که برای آن‌ها برنامه ریزی‌های خاصی را داریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ایلنا ، تاریخ انتشار دوشنبه 20 مهر 1394 ، کد مطلب : 312549 : www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین