پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱
جلسه وضعيت اشغال انبارهای تحت مالكيت سازمان بنادر و دریانوری با كالاهای متروكه و رسوبی، انجام پيگيری‌های لازم برای ايجاد خطوط كشتيرانی مسافری بين‌المللی، اقدامات انجام‌شده در خصوص برگزاری اجلاس شورای هماهنگی كريدور شمال-جنوب و اعتصاب کامیون‌داران در دويست‌وسومين نشست شورايعالی هماهنگی ترابری كشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای هر یک از موارد اتخاذ شد.

شعار سال: دويست‌وسومين نشست شورايعالی هماهنگی ترابری كشور با حضور و مشاركت اعضا برگزار شد و پس از بحث و بررسی پيرامون دستوركار، جمع‌بندیهای زير حاصل گرديد:

۱- گزارش سازمان بنادر و دريانوردي در خصوص وضعيت اشغال انبارهاي تحت مالكيت آن سازمان با كالاهاي متروكه و رسوبي ارايه گرديد. مقرر شد پيگيري‌هاي لازم به منظور اجرايي شدن راهكارهاي پيشنهادي براي كاهش انباشت كالا و همچنين تعيين تكليف برخي از كالاهاي متروكه كه مهلت انقضاي آنها فرا رسيده، از سوي سازمان بنادر و دريانوردي به عمل آيد.

۲- گزارش سازمان بنادر و دريانوردی پيرامون توسعه گردشگری و فعالسازی كارگروه مربوطه ارايه و مقرر شد پيگيریهای لازم برای ايجاد خطوط كشتيرانی مسافری بين‌المللی از سوی سازمان بنادر و دريانوردی به عمل آيد.

۳- گزارش اقدامات انجام‌شده در خصوص برگزاری اجلاس شورای هماهنگی كريدور شمال-جنوب ارايه و مقرر شد:

- تدابير لازم در خصوص معرفي سايت مربوطه به كشورهاي عضو كريدور و ايجاد آمادگي در كشورها مبني بر پذيرش استقرار دبيرخانه دركشور صورت گيرد.

- با توجه به اهميت اقتصادي، سياسي كريدور مذكور براي كشور، همه سازمان‌ها و دستگاه‌هاي ذيربط به ويژه وزارت صمت همكاري‌ها و هماهنگي‌هاي لازم را به عمل آورند.

- از مشاركت و ظرفيت بخش خصوصي در جلسات كارگروه‌ها استفاده گردد.

۴- گزارشی در خصوص اعتصاب كاميون‌داران، عوامل منجر به بروز آن، اقدامات انجام‌شده در جهت رفع مشكلات و راهكارهاي لازم براي جلوگيري از رويداد موارد مشابه ارايه شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، تاریخ انتشار 3 تیر 97، کدمطلب: 54821، www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
حمل و نقل ترکیبی چی شد؟
بهبود وضعیت ناوگان ریلی و دو خطه سازی چی شد؟
توسعه ناوگان هواپیمایی چی شد؟
سرعت بخشی به تخلیه بار در بنادر چی شد؟
توسعه حمل و نقل عمومی چی شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
همکاری کشور های محتلف برای زسیدن به یک سیستم جامع و هماهنگ اتفاق خوبیه
س.د76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
همکاری کشور های محتلف برای زسیدن به یک سیستم جامع و هماهنگ اتفاق خوبیه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین