پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: فاز دوم پروژه جایکا در حوزه آبخیز کارون با مشارکت ۶ استان آغاز شد.
شعار سال: مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: فاز دوم پروژه جایکا در حوزه آبخیز کارون با مشارکت ۶ استان آغاز شد.

علی محمدی‌مقدم  اظهار داشت: فاز نخست پروژه جایکا به صورت محدود در منطقه بازفت کوهرنگ اجرا شد که موفقیت‌هایی در پی داشت.

وی افزود: فاز دوم پروژه در حوزه آبخیز کارون با مشارکت 6 استان شامل چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، خوزستان و فارس اجرا می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اجرای این پروژه باید منجر به تثبیت خاک، تولید آب و پایداری منابع موجود در این حوزه شود.

محمدی‌مقدم با اشاره به کاهش بارش‌ها و تغییر اقلیم در استان خاطرنشان کرد: زنگ خطر بیابان‌زایی در استان به صدا درآمده و مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی و برای مهار آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: عوامل انسانی، توسعه صنعتی، خشکسالی و تغییر اقیلم از جمله عواملی هستند که سبب ایجاد بیابان‌زایی و آن را تشدید می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قطعا نمی‌توان جلوی خشکسالی و عوامل طبیعی را گرفت اما می‌توانیم زمینه کاهش خسارت‌های آن را فراهم کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 1764852 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین