پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده هنگامه شهیدی اظهار کرد: پرنده هنگامه شهیدی مربوط به استان تهران است و دستگیری وی که در جزیره کیش انجام شد، در اجرای دستور نیابت دادسرای استان تهران بود.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران  در رابطه با آخرین وضعیت پرونده هنگامه شهیدی اظهار کرد: پرنده هنگامه شهیدی مربوط به استان تهران است و دستگیری وی که در جزیره کیش انجام شد، در اجرای دستور نیابت دادسرای استان تهران بود.

وی افزود: هنگامه شهیدی در راستای پرونده ای که در دادسرای استان تهران در جریان بود و با نیابت دادسرای تهران دستگیر و به تهران منتقل شد اما در رابطه ارجاع پرونده این فرد به دادگاه اطلاعی ندارم.

رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با اتهامات مطرح شده در پرونده هنگامه شهیدی گفت: تا زمانی که پرونده مورد رسیدگی قرار نگیرد و حکم قطعی صادر نشود، از بیان جزئیات اتهامات معذور هستیم و تنها بعد از صدور حکم قطعی می توانیم اتهامات را مطرح کنیم.

اسماعیلی در رابطه با پرونده ناظم مدرسه معین گفت: این پرونده شنبه هفته آینده در مجتمع قضایی ارشاد استان تهران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: دادگاه های منافی عفت عمومی به موجب قانون غیر علنی برگزار می شود.

گفتنی است؛ امروز مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری اعلام کرده است که پرونده هنگامه شهیدی به اتهام فعالیت تبلیغی و اقدام علیه نظام، افترا، توهین و نشر اکاذیب به دادگاه ارسال شده است.

این وکیل دادگستری، معتقد است بخشی از اتهامات موکلش در شمول قانون جرم سیاسی و در صلاحیت رسیدگی با حضور هیئت منصفه است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10تیر1397 ، کدخبر: 6582911،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
حکمش احتمالا چند ضربه شلاق / چند سال محرومیت/ یکی دو سال هم زندان می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین