پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۳۲۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۷
از نامبرده به اتهام سوء استفاده از پست و موقعیت شغلی خود و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش و جریحه دار شدن احساسات عمومی در سطح جامعه و ایجاد حساسیت به وجود آمده در فضای مجازی شکایت داشته و درخواست رسیدگی خارج از نوبت وفق قوانین و مقررات مورد استدعاست.
شعارسال: در دو روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه آموزش‌وپرورش از ناظم متخلف مدرسه غرب تهران شکایتی مطرح نکرده است منتشر شد.

این در حالی است که مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در روز هشتم خرداد ماه از معاون خاطی مدرسه معین به دادسرای ناحیه ۲۱ (ویژه ارشاد) شکایت کرده است که متن آن به این شرح است:

«به استحضار می‌رساند طبق گزارش واصله و مدارک ضمیمه از اداره آموزش‌وپرورش منطقه ۲ تهران و درخواست جمعی از اولیا مجتمع آموزشی غیر دولتی پسرانه دکتر معین شخصی به نام ... از نیروهای آزاد شاغل در مدرسه مزبور از موقعیت و پست و مقام خود سوء استفاده کرده و با رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف قانون و مقررات خود موجب وهن دستگاه و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش شده است.

لذا از نامبرده به اتهام سوء استفاده از پست و موقعیت شغلی خود و ورود خسارت معنوی به آموزش‌ و پرورش و جریحه دار شدن احساسات عمومی در سطح جامعه و ایجاد حساسیت به وجود آمده در فضای مجازی شکایت داشته و درخواست رسیدگی خارج از نوبت وفق قوانین و مقررات مورد استدعاست.

درضمن آقای فرشید اسماعیلی و خانم آرزو عبدالمالکی منفردا و متفقا به عنوان نمایندگان حقوقی این اداره کل جهت پیگیری موضوع و دفاع از حقوق آموزش و پرورش معرفی می‌گردند.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397 ، کدخبر: 613047 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
امیدواریم این معلم خاطی به سزای اعمال ناشایست خود برسد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
اگه همین کارم نمی کرد کلا ابروش می رفت
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین