پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
شرکت هاي توسعه نيشکر مي توانند به يک فرصت بزرگ براي توسعه ي اشتغال تبديل شوند.

شعار سال: رضا ميراني در حاشيه جشن برداشت نيشکر از مزارع شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي گفت: خوزستان با داشتن جمعيتي بالغ بر 700 هزار کارگر شاغل تحت پوشش قانون کار و تأمين اجتماعي دومين استان کشور بعد از تهران است. جمعيت خانوارکارگري در استان، بيش از دو ميليون و دويست هزار نفر است و اين امر لزوم توجه به نيازهاي رفاهي قشر کارگر را در استان مي طلبد.

مدير کارآفريني و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان نشاط و شادابي در محيط کار را يکي از عوامل مؤثر در افزايش بهره وري دانست و از تلاش براي گسترش و ايجاد انگيزه و نشاط در سطح واحدهاي توليدي خبر داد و گفت: با اجراي برنامه هاي تفريحي و رفاهي گام بلندي براي ارتقاي سطح سلامت جسمي و روحي کارگران عزيز برداشته خواهد شد.

او افزود: بر همين اساس امروز در جشن برداشت نيشکر از مزارع شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي حاضر شديم تا در جمع کارگران اين واحد بزرگ توليدي شرکت کنيم.

ميراني تاکيد کرد: شرکت هاي توسعه نيشکر مي توانند به يک فرصت بزرگ براي توسعه اشتغال در خوزستان تبديل شوند اما متاسفانه با وجود ظرفيت هاي بالاي اشتغال زايي در صنايع پايين دستي، شرکت هاي بزرگ در خوزستان به دليل خام فروشي، اين بخش مغفول مانده که اميدواريم با توجه به شرايط پيش آمده موجود و بعد از تحريم ها شاهد حضور سرمايه گذاران بزرگ در صنايع پايين دستي به ويژه در محصولات نيشکر باشيم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار چهارشنبه 22 مهر 1394، کد مطلب:- : www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین