پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: هرگونه تغییر کاربری در حوزه اراضی کشاورزی خارج از محدوده قانونی روستاهایی که طرح هادی مصوب دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.
شعار سال: مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: هرگونه تغییر کاربری در حوزه اراضی کشاورزی خارج از محدوده قانونی روستاهایی که طرح هادی مصوب دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

حسن خسروی اظهار کرد: اراضی کشاورزی که خارج از محدوده قانونی روستاهایی که طرح هادی مصوب دارند در صورت هرگونه تغییر کاربری در این حوزه باید مجوز لازم را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری در حوزه اراضی کشاورزی خارج از محدوده قانونی روستاهایی که طرح هادی مصوب دارند باید مجوز لازم را دریافت کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: قریب به یک‌هزار روستا در سطح استان گلستان وجود دارد که برای تمامی این روستاها طرح هادی مصوب شده است.

خسروی خاطرنشان کرد: هرگونه ساخت و ساز خارج از این محدوده‌ها مشمول قانون حفظ کاربری است و اگر مجوز لازم در این زمینه اخذ نشود غیرمجاز شمرده می‌شود.

وی افزود: در صورتی که ساخت و ساز به صورت غیرمجاز ساخته شود قطعا در مراجع قضایی مطرح خواهد شد و با توجه به هماهنگی‌هایی که در سطح استان گلستان انجام شده است حتما حکم تخریب این ساختمان‌ها (ساختمان‌های غیرمجاز) صادر خواهد شد و روستاییانی که ساکن این روستاها هستند متضرر خواهند شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اذعان کرد: هرگونه ساخت و ساز خارج از محدوده قانونی روستاها حتی برای مسکن روستایی باید مجوزهای لازم اخذ شود که شهروندان گلستانی مشمول ضرر و زیان نشوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 تیر 1397، کدخبر: 13970412000064 ، www.golestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
ضروری است؟ برای چه کسانی ضروری است؟ برای نور چشمی های شما هم این ضرورت وجود دارد؟ یا همش مردم عادی باید زیر بار ثاون های شما خم بشوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
مجوز لازم نیازه؟به چه دلیل باید اصلا زمین های کشاورزی رو تغییر کاربری داد؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین