پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از همکاری حدود ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ها در به روز کردن دروس علوم انسانی خبرداد .

شعار سال : رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از همکاری حدود ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ها در به روز کردن دروس علوم انسانی خبرداد .

غلامعلی حداد عادل با اشاره به فعالیت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی با همکاری جمع کثیری از اساتید دانشگاه در تحول علوم انسانی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، همکاری داشته و تا کنون دستاوردهای خوبی داشته اند.وی درباره این که چه تعداد از اساتید دانشگاه با شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی همکاری می کنند، افزود: حدود ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ها با شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی که در ۱۶ رشته فعالیت می کند همکاری دارند. شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف ایجاد تحول پایدار در علوم انسانی و به منظور طراحی، سازماندهی، برنامه‌ریزی، مدیریت و هدایت تحول علوم انسانی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، تشکیل شد.این شورا از ۱۶ کارگروه تشکیل شده که برنامه های درسی رشته های علوم انسانی را در حوزه‌های مختلفی مانند مطالعات زنان، جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ، فلسفه، تعلیم وتربیت، علوم سیاسی، زبان وادبیات خارجی، هنر، اقتصاد، معماری و شهرسازی، رسانه و ارتباطات، مدیریت و حقوق و فلسفه دین و کلام جدید بازنگری و بومی سازی می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار:25 دی 1396 ، کدخبر: 764667 ، www.tabnak.ir                                           



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین