پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۸۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۳۴ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد.
شعار سال: تدوین «سند تحول در علوم انسانی» در شورای تحول علوم انسانی نهایی شد. شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۳۴ شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد.

** انتشار جلد دوم کتاب «اصول و مبانی روابط بین‌الملل:
در این جلسه حداد عادل گفت: جلد دوم کتاب «اصول و مبانی روابط بین‌الملل» که توسط دکتر دهقانی فیروزآبادی نگاشته شده، توسط دبیرخانه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی منتشر شد.

** صدور مجوز نشریه ویژه تحول و ارتقاء علوم انسانی:
وی با اشاره به لزوم وجود یک نشریه به منظور انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌ها در زمینه تحول و ارتقاء علوم انسانی افزود: مجوز انتشار یک نشریه به همین منظور صادر شده است و به‌ زودی این نشریه منتشر خواهد شد.

** بررسی علوم انسانی در پایان نامه های دکتری دانشگاه علامه:
رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه تحول در علوم انسانی، گفت: با همکاری مدیریت این دانشگاه تصمیم گرفتیم بخشی از موضوعاتی که در روند کار به آنها احساس نیاز شده، به صورت موضوع پایان‌نامه‌های مقطع دکتری، توسط دانشجویان نخبه و معتقد به تحول در علوم انسانی، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

** تدوین نهایی «سند تحول در علوم انسانی:
در ادامه جلسه ضمن اعلام خبر تدوین نهایی «سند تحول در علوم انسانی» بر لزوم نظارت بر پذیرش بدون آزمون در برخی رشته‌های علوم انسانی تأکید شد.همچنین اعضای شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، ضمن تأکید بر لزوم توجه به موضوع پژوهش و تحقیقات در علوم انسانی، دقت در ترکیب جنسیتی دانشجویان شاغل در رشته‌های علوم انسانی را نیز مورد تأکید قرار دادند.اعضای شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی همچنین مقرر کردند در جلسه آینده گزارش معاونت تألیف و تدوین کتب علوم انسانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از وبسایت بازتاب، تاریخ انتشار:28 فروردین 1396 ، کدخبر: 87746 ، www.baztab.ir         

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
مطمعنن اقای حداد عادل تمام تلاش خود را در جهت ارتقا دادن سطح علمی در رشته علوم انسانی کردند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین