پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۹۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیرعلوم در جلسه این کمیسیون گفت: لو رفتن سوالات کنکور در این جلسه تکذیب شد.

شعار سالحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: اولین دستور کار کمیسیون بررسی طرح استخدام آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریسی بود که این طرح با اکثریت رای اعضای کمیسیون مصوب شد.

وی با بیان اینکه در جلسه عصر امروز منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری میهمان کمیسیون بود، افزود: در یکی از حوزه‌های برگزاری کنکور حدود 10 دقیقه پاسخنامه‌ها زودتر از زمان مقرر جمع‌آوری شده است که وزیر علوم در جلسه امروز اعلام کرد طبق قانون به نسبت تست‌های زده شده از سوی داوطلبان کنکور به نمره آنها افزوده شود.

**تصویب طرح استخدام معلمان حق‌التدریسی در کمیسیون آموزش مجلس

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه بحث بعدی که با حضور وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد، بحث دانشجویانی بود که در اعتراضات دی ماه دستگیر شده‌اند، ادامه داد: وزیرعلوم در این جلسه اعلام کرد که تنها برای 5 دانشجوی دستگیر شده حکم قضایی صادر شده و مابقی دانشجویان دستگیر شده آزاد شدند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سوال بعدی نمایندگان از غلامی درباره لو رفتن سوالات کنکور بود، گفت: وزیر‌علوم این موضوع را تکذیب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12تیر 97، کدمطلب: 1767275، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین