پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند ولی در جلسه آزمون غایب بودند و متقاضیانی که در کنکور سراسری ۹۷ ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از 15مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

شعار سال: حسین توکلی اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی و یا معدل کتبی دیپلم انجام می‌شود، دوشنبه ۱۵ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ۲۴ مردادماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام کرده‌اند ولی در جلسه آزمون غایب بودند و همچنین متقاضیانی که در کنکور سراسری ۹۷ ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند براساس اطلاعیه سازمان سنجش که از فردا بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: دفترچه ثبت‌نام و راهنمای انتخاب رشته پذیرش کدرشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی، از روز یکشنبه ۱۴ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 10 مرداد 97، کد مطلب: 411639: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین