پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۷۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: با افتتاح بیمارستان آیت‌الله خوانساری و بیمارستان زنان در دل بیمارستان شهید بهشتی سرانه‌های درمانی قم بیشتر می‌شود.
شعار سال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: با افتتاح بیمارستان آیت‌الله خوانساری و بیمارستان زنان در دل بیمارستان شهید بهشتی سرانه‌های درمانی قم بیشتر می‌شود.
 دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم،با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در گسترش سرانه‌های درمانی قم گفت: با افتتاح بیمارستان آیت‌الله خوانساری و بیمارستان زنان در دل بیمارستان شهید بهشتی سرانه‌های درمانی قم بیشتر می‌شود.

ایرانی خواه با بیان آخرین وضعیت احداث بیمارستان ویژه زنان در محدوده بیمارستان شهید بهشتی تصریح کرد: بیمارستان زنان امجدی یکی از مراکز درمانی مهمی بوده که توسط مجمع خیرین سلامت در دل بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث بوده که می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه درمانی زنان را رفع کند، کارهای زمین‌مانده و عقب‌مانده قم در عرصه بهداشت و درمان بسیار بیشتر از مقداری بوده که تاکنون انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به پیشرفت 20 درصدی بیمارستان 1000 تخت خوابی قم بیان کرد:بیمارستان 1000 تخت خوابی که توسط بخشی خصوصی پایه‌گذاری شده و تاکنون بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته نمونه‌ای از مراکز درمانی در دست احداث در استان قم بوده که نمونه‌های زیادی در کشور ندارد.

وی افزایش پایگاه‌های درمانی در قم را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: در حال حاضر 160 پایگاه و مرکز سلامت در سطح استان قم مشغول فعالیت بوده که حجم وسیعی از خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی را به شهروندان ارائه می‌دهد، به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی مجبور به تجمیع برخی از پایگاه‌های سلامت استان بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با انتقاد از کمبود سرانه‌های بهداشت و درمان در استان قم عنوان کرد: آن چیزی که امروز استان قم از عقب‌ماندگی‌های ناشی از آن رنج می‌برد مشکلات و کاستی‌های موجود در حوزه بهداشت است، شادی و نشاط شهری صرفاً با افزایش بهداشت عمومی در استان افزایش پیدا می‌کند و تجهیز و مدرن کردن تجهیزات مراکز درمانی لازم اما کافی نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1397، کدخبر: 726780 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
متاسفانه طرح های وزارت بهداشت خوب هست اما این طرح ها اکثرا اجرایی نمیشه
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
من میگم با توجه به عملکردی که دولت روحانی تا الان داشته باز میشه به رویکردی که وزارت درمان داشت افتخار بیشتری کرد تا باقی وزارت خونه ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
تو حوضه درمان یه خدمتی به مردم بکنن وهزینه های درمان کم بشه عالیه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین