پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴
معاون دادسرای انتظامی قضات کشور گفت: استانداردسازی رفتار قضات در اولویت های قوه قضائیه قرار دارد.

شعارسال: علی رنجبر عصر شنبه در آئین تقدیر از قضات نمونه هرمزگان بیان داشت: هدف از بازرسی های پنهان و آشکار استاندارد سازی رفتار قضات، ایجاد فایل قضات توانمند، هدفمند کردن ارتقا قضات و آسیب شناسی ضعف های علمی و کاربردی حوزه قضات است.

وی عنوان کرد: آنچه در این سالها مورد توجه جدی قوه قضائیه بوده است استانداردسازی رفتاری و آرای صادره از سوی قضات است. هدف ارتقا سطح رسیدگی، خدمات و آرا در راستای کسب رضایت مردم است.

رنجبر خاطرنشان کرد: شاخص هایی برای قضات نمونه انتخاب شده است: شاخص ها در موارد ذکر شده علاوه بر اینها بهره مندی از دانش قضایی است، آرای نقد شده و تایید شده قضات تاثیرگذار است همچنین در کارنامه قضایی آرای نقد شده و تایید شده مورد تاکید است.

وی افزود: در استان هرمزگان ۱۲ نفر به عنوان قضات برگزیده انتخاب شدند که یک نفر قاضی برتر کشوری و ۱۱ نفر قاضی برتر استانی هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16تیر1397، کدخبر: 4340795: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا این رویه ای که قوه قضاییه داره برای بهبود عملکرد پیش می گیره همینطوری ادامه دار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین