پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
از آنجا که کار ما خیلی درست است توانستیم به تیتر روزنامه ها در فردای روز توافق هسته ای، دست پیدا کنیم.

از آنجا که کار ما خیلی درست است توانستیم به تیتر روزنامه ها در فردای روز توافق هسته ای، دست پیدا کنیم.

آرمان امروز: "انتشار خاطره منتشر نشده آیت الله هاشمی در خصوص مذاکرات هسته ای در 20 سال قبل"

آقای ظریف دست پرورده آقای ولایتی است و خب آقای ولایتی هم که مدتی زیر نظر خودم بوده است. به هر حال اینها سرمایه های ما هستند و خیلی خوشحالم که بالاخره زحماتمان به ثمر رسید.

***

ایران: "همه تو خونه هاتون باشین!"

دکتر روحانی از مردم درخواست کرد لطفا جشن هسته ای نگیرید، برامون حرف درمیارن؛ تو خونه هاتون جلو تلویزیون یک کف مرتب بزنین، البته دوانگشتی! مردم مریض دارن، بعضی ها تو شُک این هستند که حالا که نمی تونن از تحریم ها کاسبی کنند، پس چیکار کنند؟

***

جوان: "باز هم دبه کردن آمریکا"

طبق اخبار رسیده جان کری به بهانه درد پایش در هنگام امضای توافق به بیرون از اتاق رفته است و سپس درخواست کرده برگه توافقنامه را برای او در اتاقش ببرند و بعد هم با "فتوشاپ" امضایش را پای برگه جعل کرده تا هر زمان آمریکا خواست، بگوید: "اینکه امضای من نیست! " و دبه کند و بزند زیر میز مذاکره. اینطور آدم های نامردی هستند اینها!

***

کیهان: "گزارش تحلیلی کیهان: کدام توافق؟ همه سر کار هستیم؟"

"هر چند ظریف و کری و 5 وزیر به اصطلاح قدرت های جهانی از امضای توافق هسته ای می گویند، اما روزنامه فیندرسکی که چهل پنجاه تا تیراژ دارد و در بورکینافاسو منتشر می شود نوشته است هنوز توافق نهایی امضا نشده است."

***

وطن امروز: "مملکتو فروختن، دارن باهاش پُز میدن!"

طبق مفادی از توافقنامه که فقط تحریریه وطن امروز و دربان هتل کوبرگ از آن اطلاع دارند، هیات ایرانی مذاکره کننده قبول کرده است که اجازه دستیابی "آژانس غذایی" به طرز پخت حلیم بادمجان و قیمه پلو را به رسمیت بشناسد؛ بدین ترتیب آشپزهای آژانس هر زمان دلشان بخواهد می توانند سرزده وارد خانه های مردم شده و به بهانه یادگرفتن نحوه دست پخت این غذاها از اطلاعات مهمی همچون رنگ کاغذدیواری منازل و رنگ پیژامه شهروندان اطلاعاتی را جاسوسی کنند!

***

آسیا: "اوباما به ایران آمد و برگشت"

اوباما بعد از توافق هسته ای با لباس مبدل وارد ایران شد و بعد از خریدن یک بسته سیگار بهمن به کشورش بازگشت. عکسی از وی در حالیکه در حال کشیدن سیگار ایرانی است در اینستاگرامش منتشر شده است.

***

جام جم: "سربلندی صدا و سیما از توافق هسته ای"

هشتاد و شش درصد مخاطبان صدا و سیما دلیل توافق هسته ای را نقش موثر صدا و سیما دانستند. کلا اگر حمایت های ما نبود که عمرا توافق شکل می گرفت!

توضیح انتهایی: تمام موارد فوق حاصل ذهن بیمار نویسنده بود، لطفا جدی نگیرید.

برگرفته از وب سايت عصر ايران، کد خبر: ۴۰۵۱۷۶، تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴:

http://www.asriran.com

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین