پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان ضمن انتقاد از حزب اعتدال و توسعه گفت: تعجب می‌کنیم که چگونه حزب اعتدال و توسعه در حوزه انتخابیه شهریار از نامزد حامی احمدی‌نژاد حمایت کرده است.

شعارسال: جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان ، درباره برنامه این تشکیلات سیاسی برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه اظهار داشت: در 20 حوزه انتخابیه که اصلاح‌طلبان بنا دارند کاندیدایی معرفی نکنند کاندیدا داریم.

وی افزود: اصلاح‌طلبان تاکنون در 49 حوزه کاندیدای خود را معرفی کرده‌اند که ما فقط در 2 حوزه با آنان اختلاف داریم و در مابقی حوزه‌ها هم‌پوشانی 90 درصدی خواهیم داشت.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان تصریح کرد: با تأسف باید اعلام کنیم که حزب اعتدال و توسعه علی‌رغم اینکه در جبهه ما عضویت دارد برای دور دوم انتخابات به گونه‌ای عمل کرده است که غالب اصلاح‌طلبان به این حزب انتقاد دارند.

ایرانی خاطرنشان کرد: مثلا حزب اعتدال و توسعه در حوزه شهریار از آقای گروسی حمایت کرده که ایشان نه تمایلی به اعتدال دارند نه به اصلاحات، بلکه از حامیان پر و پا قرص محمود احمدی‌نژاد است. ما تعجب می‌کنیم که چگونه حزب اعتدال و توسعه کاندیدای مورد نظر خود را یک نماینده احمدی‌نژادی معرفی کرده است.

وی برخی از رفتارهای حزب اعتدال و توسعه را خارج از ضوابط غیررسمی بین دو جبهه اصلاحات و اعتدالگرایان دانست و خاطرنشان کرد: این رفتارها از حزب اعتدال و توسعه به دلیل ساختار تشکیلاتی متغیر است. ما شاهد بودیم که 20 روز مانده به انتخابات هفتم اسفندماه حزب اعتدال و توسعه حتی می‌خواست لیستی مجزا بدهد.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان خاطرنشان کرد: معتقدم حزب اعتدال و توسعه حزبی تشکیلاتی نیست و دارد همان مسیر مشارکت پس از سال 76 را طی می‌کند.

ایرانی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه عضو جبهه ما بوده است، گفت: روحانی محصول همگرایی بین اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان بود اما وقتی برخی سران حزب اعتدال و توسعه به قدرت رسیدند حزب را رها کردند و امروز می‌بینیم که برخی از بزرگان نیز به رفتار حزب اعتدال و توسعه انتقاد دارند.

به گفته وی حزب اعتدال و توسعه در هفتم اسفندماه سال گذشته در حوزه انتخابیه تهران به دنبال سهم‌خواهی بود و حتی سهم‌خواهی آنها منطقی هم نبود اما در مقابل جبهه اعتدالگرایان در دور اول انتخابات به دور از هر سهم‌خواهی محوریت را به آقای عارف داد.

ایرانی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه اعتدالگرایان بر اساس همان رهنمودها و خط مشی اولیه به حرکت خود ادامه داده و ادامه خواهد داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21فروردین1395، کدخبر: 1395121000819: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین