پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
تیم المپیاد دانش آموزی ریاضی ایران با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال برنز و یک دیپلم افتخار در رتبه نوزدهم پنجاه و نهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی قرار گرفت.

شعارسال:تیم المپیاد دانش آموزی ریاضی ایران با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال برنز و یک دیپلم افتخار در رتبه نوزدهم پنجاه و نهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات که در رومانی برگزار شد تیم های آمریکا، چین، روسیه، اوکراین و تایلند به ترتیب با کسب ۲۱۲، ۲۰۱، ۱۹۹، ۱۸۶ و ۱۸۳ امتیاز حائز رتبه های اول تا پنجم شدند و تیم ایران با کسب ۱۵۰ امتیاز در رتبه نوزدهم قرار گرفت.

در تیم شش نفره اعزامی ایران به المپیاد جهانی ریاضیات ۲۰۱۸ رومانی، محمد شریفی کیاسری، نشان طلا، احمد رمضان‌پور، عرفان معینی و محمد شاهوردی کندری، نشان نقره، محمدامین شریفی چروری، نشان برنز و ابوالفضل شیرمحله‌ئی دیپلم افتخار گرفتند.

یکی از سوالات المپیاد امسال از سوی ایران پیشنهاد شده بود.

دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی نجوم ۲۰۱۷ با کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و یک برنز بعد از کره جنوبی، ویتنام، چین و آمریکا موفق به کسب رتبه پنجم شده بودند.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان علم ایران، تاریخ انتشار26تیر 97، کدخبر: 39767، www.isw.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین