پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۴۱۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
دبیر سیاست محیط زیست در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری در حاشیه افتتاح دومین مدرسه طبیعت چهارمحال و بختیاری استقبال بخش خصوصی برای مشارکت در راه‌اندازی این مدارس را ستودنی دانست و گفت: راه‌اندازی مدارس طبیعت از 30 سال گذشته در کشورهایی نظیر فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک آغاز و پس از گذر از کشورهای امریکا، کانادا، ژاپن، اندونزی و مالزی، 4سال پیش وارد ایران شد.

شعار سال«محمد درویش»، دبیر سیاست محیط زیست در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری در حاشیه افتتاح دومین مدرسه طبیعت چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایرنا استقبال بخش خصوصی برای مشارکت در راه‌اندازی این مدارس را ستودنی دانست و گفت: راه‌اندازی مدارس طبیعت از 30 سال گذشته در کشورهایی نظیر فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک آغاز و پس از گذر از کشورهای امریکا، کانادا، ژاپن، اندونزی و مالزی، 4سال پیش وارد ایران شد.

درویش با بیان نبود مدرسه طبیعت در استان‌های قم و خوزستان، اظهار داشت: راه‌اندازی مدارس در این استان‌ها در دست پیگیری است.

وی استاندارد این مکان‌ها را5 هزار مترمربع برای هر مدرسه طبیعت و یک مدرسه به ازای 20 هزار کودک عنوان کرد و یادآور شد: این مدارس آماده پذیرش کودکان 2 تا 13 سال هستند. دبیر سیاست محیط زیست در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری درباره کیفیت مدارس طبیعت در ایران نسبت به دیگر کشورها، گفت: تنوع اقلیمی، فرهنگی و تنوع زیستی در اقصی نقاط کشور، مدارس طبیعت ایران را در جهان منحصر بفرد کرده است. کارگاه‌های کاشت سبزی و صیفی جات، ساخت سرپناه، کارگاه حشره و ساخت خانه حشرات، ساخت مسیر پابرهنه رو، کارگاه ساخت خشت، ماست بندی، پخت نان و بهره‌مندی از همکاری تسهیل گران و مربیان از امکانات مدارس طبیعت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار -----، کدمطلب: 474197، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین