پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۶۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پزشکان به دلیل وجود بیمه مسئولیت نسبت به شکایات بی‌اهمیت هستند.
شعارسال: عباسعلی خادمی در خصوص چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت در اصفهان اظهار کرد: این همایش در ادامه سمینارهای آموزشی برای ارتقای دانش نظری و عملی دندانپزشکان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت‌های دندانی از سوم تا پنجم مرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود، افزود: در این همایش با حضور ۱۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی ۱۰ کارگاه عملی و چهار جراحی زنده را خواهیم داشت.

رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان با بیان اینکه در چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت ۳۰ سخنران جدیدترین دستاوردهای این حوزه را تشریح می‌کنند، ادامه داد: در این همایش ۱۸ مقاله پذیرفته شده است و نمایشگاهی با ۳۰ غرفه نیز آخرین دستاوردهای شرکت‌های تجاری و تولید کننده در این عرصه را به نمایش می‌گذارد.

وی گفت: مهمانان خارجی چهارمین همایش بین‌المللی ایمپلنت‌های دندانی در اصفهان از کشورهای ترکیه، آلمان و آمریکا حضور می‌یابند.

خادمی با بیان اینکه درمان ایمپلنت پرهزینه اما اساسی است، اظهار کرد: در برخی موارد در درمان‌های دندانپزشکی هیچ راهی به جز ایمپلنت برای درمان وجود ندارد و به این دلیل است که هزینه ایمپلنت در مقایسه با دیگر درمان‌های دندانپزشکی، هزینه معقولی است.

به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک دندانپزشک وجود دارد

خادمی با اشاره به علاقمندی ۶۰ درصد شرکت کنندگان کنکور در رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی گفت: ۳۲ هزار دندانپزشک در کشور وجود دارد و می‌توان گفت به ازای هر ۲۵۰۰ نفر یک دندانپزشک در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه تنها ۱۲ درصد هزینه‌های دندانپزشکی در بیمه‌های تکمیلی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: نبود پوشش بیمه‌ای قوی در حوزه دندانپزشکی مراجعه مردم برای درمان را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص افزایش تعرفه‌های دندانپزشکی در سال جاری گفت: امسال تعرفه‌های دندانپزشکی ۲.۵ درصد افزایش داشته است و دندانپزشکان به دلیل وجود تورم و عدم دسترسی مردم به خدمات خود علاقمند به افزایش تعرفه بیش از این نیستند.

وی با اشاره به پذیرش ۲۰۰ بیمار در روز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هزینه‌ها در این مرکز به نسبت کلینیک‌های سطح شهر به نوعی تا یک چهارم قیمت است.

خادمی اضافه کرد: دانشکده دندانپزشکی اصفهان با داشتن ۱۰۰ عضو هیئت علمی، ۸۰۰ دانشجوی دندانپزشکی حرفه‌ای و بیش از ۱۰۰ دستیار تخصصی در ۱۱ گروه آموزشی و تخصصی مشغول تربیت نیروی متخصص است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 29 تیر 1397 ، کد خبر: 407612،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
این مسئله ای است که وزارت محترم بهداشت هم باید به آن ورود کند تا به زودی انشالله حل و فصل شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
پزشکان با عدم برخورد و مجازات کافی وزارت بهداشت کاملا در زمینه تخلفات نترس شدند و هیچ قائده و قانونی را به رسمیت نمیشناسن
م.ص76
ناشناس
Netherlands
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
از وزیر بهداشت عزیزمون واقعا بعیده که بخواد اینطوری حق مردم رو ضایع کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
موافقم پزشکان دستشون خیلی بازه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین