پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت «برندسازی» برای ارتقای کیفیت،استاندارد و بازارپسندی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

شعارسال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزارت به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی استان اصفهان به این استان سفر کرده است،روز پنجشنبه در بازدید از کارخانه تولید خوراک طیور در زنجیره تولید مرغ حلال اسپادانا در «کوهپایه» اصفهان بر نقش و اهمیت برندسازی در حوزه محصولات کشاورزی تاکید و اعلام کرد: برندینگ مواد غذایی نقش مهمی در ارتقای کیفیت و استاندارد محصولات کشاورزی و نیز جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی دارد و می تواند به تولید بازار محور، مشتری پسند و همچنین پایداری تولید بیانحامد.

وی تصریح کرد:دستگاه های حاکمیتی وزارت جهاد کشاورزی موظف هستند همکاری های لازم را با صاحبان صنایع غذایی و تولیدکننکان به عمل آورند و از تولیدکنندگانی که مسئولیت کمی و کیفی تولید خود را با برند و نام خود می پذیرند، حمایت کنند.

زنجیره تولید مرغ حلال اسپادانا با احداث کارخانه تولید خوراک طیور به ظرفیت ۱۵ تن در ساعت،تولید مکمل معدنی و ویتامینه به ظرفیت ۳ تن در ساعت و همچنین تولید فول فت سویا به ظرفیت ۳ تن در ساعت در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهرک صنعتی کوهپایه با سرمایه گذاری ۷۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 28تیر1397، کدخبر: - : www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ا.ف75
برند سازی در ایران نیازمند زیر ساخت هایی هست که ما هیچ کدومش رو نداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
برند سازی باعث بالا رفتن قیمت ها هم می شود
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین