پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
در جلسه ستاد سرمایه گذاری قم تفاهم نامه سرمایه گذاری بین استاندار قم و مدیرعامل یک شرکت چینی برای احداث نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت 30 مگاوات منعقد شد.
شعارسال: سید مهدی صادقی در جلسه ستاد سرمایه گذاری قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای توسعه کشور، اظهار کرد: جذب سرمایه ی مردم در طرح های اقتصادی تنها راهی است که می تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

وی با تاکید بر کوتاه شدن و تسهیل سازوکار و فرایند سرمایه گذاری افزود: مسئولان بایستی به بخش خصوصی تضمین های لازم در راستای کسب منفعت از حضور در طرح ها را بدهند و اعتماد ایشان را جلب کنند.

استاندار قم با بیان اینکه در کوتاه کردن مراحل پذیرش سرمایه گذاران باید کمترین زمان ممکن مدنظر قرار بگیرد، خاطرنشان کرد:کاهش میانگین زمان جذب سرمایه گذار به 2 ماه در قم اتفاقی نسیتا خوب است، ولی باید با اصلاح قوانین و مقررات مزاحم، این مدت از این هم کمتر شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه سرمایه گذاری بین استاندار قم و مدیرعامل یک شرکت چینی برای احداث نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت 30 مگاوات منعقد شد.

براساس تفاهم نامه نیروگاه خورشیدی واقع در حد فاصل جاده پردیسان-کهک در مدت 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار 2 مرداد97 ، کدخبر : ۲۳۶۱۲۴ ، mojnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
نمیدونم واقعا وقتی میشه از اینن عوامل طبیعی به راحتی استفاده کرد ما چرا استفاده نمیکنیم یادممه چن سال پیش قرار بود تو ی سری مناطق از توربینای بادی استفاده کنن و بعد کلی طراحی و هزینه ولش کردن رفتن :/ م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین