پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
دبیر اجرایی همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: هزینه های درمان و کاشت دندان (ایمپلنت) در کشور به دلیل اینکه تحت پوشش تعداد محدودی از بیمه های اجتماعی است، بسیار گران است .

شعار سال: دکتر جابر یقینی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی در اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: تنها راه کاهش قیمت هزینه های کاشت دندان (ایمپلنت)، تقبل هزینه های آن از سوی بیمه ها است.
دبیر اجرایی همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: دندانپزشکان در حوزه کاشت دندان نیز تمایلی به افزایش دستمزدهای خود ندارند اما به دلیل اینکه عمده محصولات و تجهیزات ایمپلنت از خارج کشور وارد می شود ناگزیر به دریافت هزینه های بالا از مردم هستند.
وی با بیان اینکه دندانپزشکان عمومی، جامعه هدف اصلی این همایش هستند اضافه کرد: هیچگونه منع و محدودیتی برای انجام ایمپلنت توسط دندانپزشکان عمومی وجود ندارد.
همچنین رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در آیین افتتاح این همایش با بیان اینکه این دانشکده 120 دانشجو دارد گفت: در سالهای اخیر به دلیل استقبال فارغ التحصیلان دیپلم از رشته دندانپزشکی، تعداد دانشجویان این دانشکده افزایش یافته است.
عباسعلی خادمی با بیان اینکه پذیرش تعداد زیاد دانشجو در سالهای اخیر به عنوان یکی از دغدغه های امروز دانشکده دندانپزشکی تبدیل شده است ابراز امیدواری کرد که پذیرش دانشجوی دندانپزشکی به سطح مطلوب برسد تا کیفیت آموزش فدای کمیت نشود.
خادمی اضافه کرد: اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی اصفهان در سالهای گذشته 40 نفر بود اما اکنون به 110 نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه از پذیرش اعضای هیات علمی جدید در این دانشکده دریغ نمی کنیم گفت: برای افزایش اعضای هیات علمی به امکانات، زیرساخت ها و فضای فیزیکی نیاز داریم که امیدواریم این شرایط در آینده برای ما فراهم شود.
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه برای انجام ایمپلنت توسط دندانپزشکان منع قانونی وجود ندارد، تصریح کرد: دندانپزشکان عمومی می توانند با گذراندن دوره های خاص، ایمپلنت نیز انجام دهند.
همچنین دبیر علمی چهارهمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی گفت: 28 سخنرانی و 10 کارگاه در این همایش ارائه می شود.
احمد مقاره عابد با بیان اینکه در این همایش از بهترین متخصصان و صاحب نظران در رشته ایمپلنت استفاده شده است افزود: محور اصلی این همایش در رابطه با زیبایی و روش نوین درمان ایمپلنت است.
وی اضافه کرد: طول عمر و مدت طولانی، از شاخصه های مهم ایمپلنت محسوب می شود.
چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت های دندانی با حضور حدود یکهزار و 500 نفر از متخصصان رشته های مختلف دندانپزشکی و ایمپلنت از سوم تا پنجم مرداد ماه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 82981572: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین