پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
یک دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان‌هایی نیاز به عصب‌کشی دارند گفت: درصورتی‌که فرد درد نبض‌دار شدید داشته باشد احتمالا نیاز به درمان ریشه‌ دندان خواهد داشت.
شعارسال: علی مرسلی دندانپزشک در خصوص علل حساسیت‌ دندان‌ها اظهار داشت: اگر دندان پوسیده باشد، ترمیم دندان، عصب کشی و ترمیم برحسب تشخیص و شرایط آن صورت می‌گیرد.

وی درخصوص روش درمان ریشه دندان‌ها توضیح داد: درمان ریشه به‌طور خلاصه کانال‌هایی که در داخل ریشه‌های دندان‌ها وجود دارد پاک‌سازی و بعد آماده‌سازی می‌شود؛ این آماده‌سازی با خارج کردن بافت‌های عفونی و برداشت میزان معقولی از بافت عاج داخل ریشه‌ها با ابزارهای دستی و برقی پیشرفته خاصی صورت می‌گیرد؛ در عین حال از شست‌وشو دهنده‌های شیمیایی خاص برای پاک‌سازی و عاری از میکروب کردن محیط به‌تناوب استفاده می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و میکروب به داخل کانال‌ها در حین کار و برای بعد از درمان تمهیدات خاصی به کار می‌رود.

مرسلی تصریح کرد: بعد داخل کانال‌های ریشه در مراحل پایانی با مواد مخصوصی پر می‌شود؛ این پرکردگی داخل ریشه سد محکمی در برابر آلودگی و میکروب برای نفوذ به داخل کانال‌های ریشه فراهم می‌کند.

این دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان‌هایی نیاز به عصب‌کشی دارند گفت: تشخیص دقیق این مسئله با دندان‌پزشک است ولی درصورتی‌که فرد درد نبض‌دار شدید داشته باشد نیاز به درمان ریشه‌ خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 849539 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
چه جالب درد نبض دار نیاز به درمان ریشه داره....خیلی خوب و جالب بود
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین