پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه مباحث انتقال آب یزد بیش از حالت عملی حالت تئوری دارد، گفت: قطب کشاورزی یزد با خشکسالی شدید روبرو شده است.

شعار سالمحمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه ما در خشکسالی قرار داریم و باید به صورت ویژه به این موضوع توجه داشته باشیم اظهار داشت: موضوعاتی که مطرح است یکی در بحث آب‌های فسیلی است و باید بررسی صورت گیرد که چه کاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث انتقال آب به استان یزد هم باید یک درصد اعلام شود که چه میزان نسبت به شش ماه قبل پیشرفت در این پروژه‌ها صورت گرفته و شفاف‌سازی لازم انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه در این حوزه به حالت تئوری صحبت می‌شود تا اینکه مباحث به صورت عملی بیان شود گفت: بحث آب اصفهان هم موضوع دیگری است که احساس می‌شود با فضاسازی و تخریب و فشار آبی که حق مردم یزد است را قطع می‌کنند.

صباغیان گفت: به نظر می‌رسد که مجموعه مدیریت استان یزد و وزارت نیرو با جدیت بیشتر این موضوع را دنبال کند و زمینه‌ای فراهم شود که امنیت آب استان یزد همیشه تامین شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان محروم استان می شود گفت: امروز همچون دیگر سفر وزرا به استان یزد چهار شهرستان این حوزه در برنامه ها دیده نشده بود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان یزد است گفت: الان شهرستان خاتم به دلیل خشکسالی وضعیت بسیار بدی پیدا کرده و باید حتما در برنامه‌های وزیر نیرو بازدید از این شهرستان‌ها گنجانده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه این چهار شهرستان گناهی نکرده‌اند که در دستور کار بازدیدهای مسئولان کشوری قرار نمی‌گیرند خاطرنشان کرد: این شهرستان‌ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند و درخواست داریم که مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری یزد بی آبی، تاریخ انتشار 7 مرداد 97، کدمطلب: 11247، http://www.yazdbiabi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
تنها راه حل علاج اینت سیستم بهبود اوضاع انتقال اب در ایران است
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
به امید حل شدن مشکل کم آبی با همت مردم و مسیولین
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین