پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
استاندار هرمزگان گفت: با توجه شدید مردم به رفت وآمد باید خیابان ومعبر محله چاهستانی های بندرعباس با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تا هفته دولت تکمیل شود.

شعار سال: فریدون همتی دوشنبه شب در نشست ستاد بازآفرینی شهری هرمزگان اظهار داشت: این معبر نیازمند تاسیسات زیربنایی از جمله شبکه آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات است.
وی تصریح کرد: تامین و ایجاد فضای عمومی و خدماتی از جمله فضای سبز، مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی از دیگر موارد مهم در محله چاهستانی های بندرعباس است که باید در اجرای آنها تسریع شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان نیز در روند طراحی شبکه های معابر محله چاهستانی های بندرعباس نظارت و مشارکت داشته باشد.
همتی در این نشست خواستار ورود و مشارکت توسعه گرها و انبوه سازان مسکن و ساختمان جهت مشارکت در طرح ساماندهی بافت های فرسوده از جمله در محله چاهستانی های بندرعباس شد.
محله چاهستانی ها از جمله محله های بندرعباس با بافتی فرسوده است که مسکن و معابر عبور و مرور مردم در آن بسیار نامناسب بوده و هیچگونه امکاناتی نیز در آن وجود ندارد.
محله چاهستانی های بندرعباس دارای 106 هکتار وسعت است و افزون برسه هزار و 300 خانوار در آن ساکن هستند.
هم اکنون 46درصد جمعیت شهر بندرعباس در بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی که وسعت آنها به سه هزارو 72هکتارمی رسد، اسکان دارند.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 9 مرداد 97، کد مطلب: 82986632: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
انشاالله که بتوانیم با این قضایا مردم را بهبود ببخشیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین