پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱
پروژه سد تاج امیر در بهمن 91 کلنگ‌زنی شد اما بعد از آن و به سبب نبود ردیف اعتبار، پیشرفت فیزیکی آنچنانی نداشت.

شعارسال: این سد بر روی رودخانه خاوه و به‌صورت خاکی با هسته‌ی رسی احداث می‌شود که تا اوایل سال 95 فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اردیبهشت همان سال دوباره مناقصه برگزار و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برنده و خرداد ماه عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

طبق برنامه زمان‌بندی قرار بود این پروژه که جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی است دو ساله تکمیل شود اما این برنامه محقق نشده و این در حالیست که شنیده می‌شود‌ پروژه بار دیگر تعطیل شده است.

جعفر طولابی، فرماندار شهرستان دلفان درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: سد تاج امیر موقتاً متوقف شده و حدود یک ماه در تعطیلی بسر می‌برد.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای لرستان کارفرماست و حدود 8 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه درنظر گرفته شده و قرار است به زودی پرداخت شود که در این صورت پیمانکار بار دیگر کار را آغاز می‌کند.

طولابی یادآور شد: این پروژه تا سال 97 ردیف اعتباری نداشته است اما امسال در این زمینه مشکلی ندارد.

فرماندار دلفان بیان کرد: پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار تا حالا حدود 30 میلیارد تومان هزینه کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:9مرداد1397 ، کدخبر: 97050904604: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین