پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
پروژه سد "تاج امیر" در بهمن سال 91 کلنگ‌زنی شد اما بعد از آن و به سبب نبود ردیف اعتبار، پیشرفت فیزیکی آنچنانی نداشت.
شعارسال: پروژه سد "تاج امیر" در بهمن سال 91 کلنگ‌زنی شد اما بعد از آن و به سبب نبود ردیف اعتبار، پیشرفت فیزیکی آنچنانی نداشت.

این سد بر روی رودخانه خاوه و به‌صورت خاکی با هسته‌ی رسی احداث می‌شود که تا اوایل سال قبل فقط 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اردیبهشت 95 دوباره مناقصه برگزار و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برنده و در خردادماه عملیات اجرایی از سر گرفته شد. طبق برنامه زمان‌بندی قرار بوده که این پروژه دو ساله تکمیل شود اما با توجه به شرایط، احتمال محقق شدن آن کمی سخت است.

در تیرماه امسال سردار عبدالهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بازدید از پروژه اعلام کرد که بالغ بر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالیست که پروژه هم‌اکنون نیز به همین مقدار پیشرفت دارد.

جعفر طولابی، فرماندار دلفان درباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: پروژه فعال است و با قدرت در آن کار می‌شود. در روزهای گذشته استاندار لرستان از این پروژه بازدید کرد که از روند آن راضی بود.

طولابی در پاسخ به پرسشی که این پروژه چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد؟ اظهار کرد: 30 درصد پیشرفت دارد.

فرماندار دلفان درباره اینکه با توجه به شرایط و پیشرفت 30 درصدی امکان افتتاح سد طبق برنامه ‌زمان‌بندی(خرداد 97) وجود دارد؟ گفت: مسئولان قرارگاه قول داده‌اند که این پروژه در مدت حداکثر دو سال تکمیل شود و چون کارهای انجام شده(زیرساختی) مقداری سخت‌تر است، امیدواریم ادامه پروژه با شتاب بیشتری همراه باشد و در موعد مقرر تکمیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 آبان 1396، کدخبر: 96080100146، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین