پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
مشاور معاون اول رییس جمهوری و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این دولت هیچ بدهی به صندوق توسعه ملی ندارد و تمامی آنها تسویه شده است.

شعارسال: كاظم پالیزدار گفت: تمامی برداشت ها از صندوق توسعه ملی با اخذ مجوز از مراجع قانونی بوده و طبق ضوابط عمل شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه آقای توكلی دو موضوع را با هم خلط كرده و مدعی است كه از منابع صندوق توسعه ملی به شركت های دولتی پرداخت شده در حالی كه اینگونه نبوده است.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: اگر چنانچه آقای توكلی اسنادی مبنی بر، برداشت از صندوق توسعه ملی دارد، ارایه دهد تا پیگیری شود. متاسفانه با یك بررسی و محاسبه گزارش، مشخص است اعدادی كه در گزارش است با اعداد اعلامی هیچ همخوانی ندارد.

پالیزدار اضافه كرد: متاسفانه آقای توكلی به مصوباتی اشاره می كند كه تمامی آنها دارای طبقه بندی محرمانه است و اعلام آنها تخلف محسوب می شود.

وی یادآور شد: توضیح در خصوص چگونگی این مصوبات و همچنین مرجع صدور این مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

احمد توكلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در هنگام بررسی كلیات لایحه بودجه 95 در اخطار قانون اساسی، با ذكر ارقامی، دولت را متهم به برداشت بدون احتساب منابع از صندوق توسعه ملی كرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 25فروردین1395، کدخبر: 526855: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین