پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع پیمانکاران در اجرای پروژه بزرگراه مراغه – هشترود تاکید کرد.

شعارسال: مجید خدابخش شامگاه پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان مراغه و در بازدید از روند اجرایی آزادراه مراغه- هشترود اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های مشارکتی محسوب می شود که در ابتدای امر، ۶۰ درصد سرمایه گذاری آن به عهده دولت و ۴۰ درصد به عهده بانک سپه گذاشته شده بود.

وی افزود: در این میان دولت سهم خود را پرداخت کرده اما در بانک سپه پس از اینکه طرح به هیات مدیره ارائه شد، سرمایه گذاری بیش از ۲۰ درصد تصویب نشد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مذاکره با قرارگاه خاتم برای به عهده گرفتن بقیه کار گفت: قطعات دو و سه که به عهده قرارگاه گذاشته شد دارای پیشرفت ۴۲ و ۴۶ درصد است که برای قطعه یک نیز نیاز به پیگیری برای انجام یک شراکت بین دولت و قرارگاه خاتم داریم.

وی ادامه داد: سرمایه بانک سپه نیز آماده است که در صورت پیگیری درست می توان امیدوار به پیشرفت بالای پروژه در کوتاه مدت بود.

انتشار اوراق مشارکت برای آزادسازی بخشی از قطعه یک

خدابخش با اشاره ای به راهکار برخی مشکلات موجود در قطعه اول گفت: برای آزادسازی قسمتی از مسیر می توان اقدام به انتشار اوراق مشارکت کرد، برای قسمت های متصل به شهر نیز می توان از شهرداری و فرمانداری مراغه کمک گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه برای قسمت هایی از راه که آماده آسفالت است، مشکل کمبود قیر نداریم و بدین ترتیب قسمت اعظمی از حجم پیگیری ها برای اجرای پروژه کاسته می شود.

فیروز بی مقدار، معاون راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: این آزادراه در شش قطعه تعریف شده که قطعه یک آن دارای پیشرفت ۱۶ درصدی بوده و برآورد اولیه برای اجرای آن ۱۳۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: همچنین قطعه دوم نیز دارای پیشرفت ۴۲ درصدی بوده و شش کیلومتر از آن نیز آماده آسفالت است.

بی مقدار با بیان اینکه چهار قطعه از این آزادراه هم اکنون در دست اجرا است، اظهار داشت: پیشرفت قطعه سوم نیز ۴۶ درصد و قطعه چهار ۱۹ درصد است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12مرداد 97، کدمطلب: 4364394،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
1
بعد این همه سال هنوز پروزه به نیمه نرسیده وقتی که نزدیکه تموم بشه میگن بودجه نداریم ونیمه کاره رها میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین