پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت هماهنگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: ما متعهد به تأمین نان و آرد موردنیاز مردم هستیم ازاین‌رو با توجه به کمبود گونی آرد، پتروشیمی‌ها موظف به تأمین مواد اولیه کارخانه‌های گونی‌بافی آرد هستند.
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت هماهنگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: ما متعهد به تأمین نان و آرد موردنیاز مردم هستیم ازاین‌رو با توجه به کمبود گونی آرد، پتروشیمی‌ها موظف به تأمین مواد اولیه کارخانه‌های گونی‌بافی آرد هستند.

مجید خدابخش، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: طبق اعلام مراجع رسمی در حال حاضر 25 قلم کالا از طریق ارز 4200 تومانی تأمین می‌شود و ما باید در بخش عرضه و تقاضا به‌دقت این بخش را مورد رصد قرار دهیم تا شاهد احتکار این کالاها توسط واردکنندگان نباشیم.

وی، خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته تأمین دیگر کالاها با ارز بازار ثانوی آزاد اعلام‌شده است و امیدواریم در این بخش دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در خصوص افزایش قیمت‌ها در برخی از کالاها گفت: در بخش کالاهای اساسی ما از قیمت‌های مصوب کشوری پیروی می‌کنیم و این ستاد در استان‌ها در خصوص قیمت‌گذاری اختیاراتی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی، برخورد جدی با متخلفین اقتصادی و بخصوص باکسانی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی می‌کنند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته شاهد بودیم که با پیگیری‌های جدی مراجع مربوطه چندین مورد از موارد احتکار و مشکوک به احتکار شناسایی‌ای و فرایند عمل به‌صورت گزارش‌های مکتوب و تصویری در رسانه‌های جمعی منتشر شد که این اقدام اثرات روانی بسیار خوبی در بین مردم داشت.

خدابخش خواستار همکاری گمرک در ترخیص مواد اولیه وارداتی شد و افزود: امروز در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داریم و در این وضعیت نباید به دنبال ماده و تبصره باشیم و در خصوص واردات مواد اولیه در کمترین زمان ممکن باید این مواد در اختیار تولیدکننده قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397، کدخبر: 739335 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
پتروشیمی ها هم که خداروشکر مشکل ارزیشون حل شد ایشالله روز به روز پیشرفتشون بیشتر میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
امیدوارم هماهنگی های لازم در ترخیص مواد اولیه مورد نیاز از گمرک به خوبی صورت بگیره.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
پتروشیمی باید بیشتر از قبل با دولت ومردم همگکاری کنه تا وضع بهتر بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین