پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
سیاستمدارن مشهور با بازیگران، سوپرمدل‌ها و شاخ‎های اینستاگرامی ازدواج نکرده‌اند بلکه فرزندان آنها جبران مافات کردند و کاری که پدر نکرد را آنها انجام دادند.

شعارسال: وقتی خبر رسید همسر ترامپ، ملانیا، یک سوپرمدل آمریکایی است، بسیاری تعجب کردند. با این حال آنها که با زیر و بم سیاستمداران ایران آشنا بودند، گفتند در میان سیاستمداران بومی هم چنین نسخه‌هایی وجود دارند. البته سیاستمدارن مشهور با بازیگران، سوپرمدل‌ها و شاخهای اینستاگرامی ازدواج نکرده‌اند بلکه فرزندان آنها جبران مافات کردند و با ازدواج با چهره‌های مشهور زن، باعث مطرح شدن دوباره نام پدر خانواده شدند!

سوپر مدل، عروس دانمارک!

آخرین ازدواج جنجالی، ازدواج فرزند مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک با آناشید حسینی بود که حاشیه ساز شد. آناشید حسینی همسر فرزند سفیر ایران در دانمارک یکی از مدل‌های اینستاگرام است که لباس‌های برند را در پیج اینستاگرام خود تبلیغ می‌کرد. ازدواج مفصل آقا و خانم مرادیان، باعث اعتراض بسیاری از فعالان فضای مجازی شد. فرزند آقای سفیر گفت رفتار او ارتباطی با پدرش ندارد اما پدر او همچنان از فرزند دفاع می‌کند!

داماد فراری!

محمدعلی رامین یکی از تندروترین نیروهای دولت احمدی نژاد بود. می‌گفتند نظریه «نفی هولوکاست» را او ارائه داده است. اما فرزند او راهی متفاوت با پدر پیش گرفت و با مهناز افشار ازدواج کرد. این ازدواج حاشیه خاصی نداشت به جز اینکه بعدا فرزند آقای رامین به خاطر برخی مسائل که ظاهرا واردات داروی آلوده، مهمترین این رفتارها بوده است، دادگاهی و بازداشت شد.

رفتار یاسین رامین باعث شد اصولگرایان به مخفی کردن نسبت او با این جریان روی بیاورند و به جای آنکه در اخبارشان یاسین رامین را فرزند مشاور احمدی‌نژاد معرفی کنند، از او با نام همسر بازیگر زن اصلاح‌طلب یاد می‌کنند! از محمدعلی رامین هم فعلا خبری در دست نیست و او خود را به یک بازنشستگی اجباری فرستاده و دو سه سالی است که از اظهار نظرهای عجیب و غریب مشاور احمدی‌نژاد خبری نیست.

بلندی‌های بادگیر!

آزاده نامداری از طرفداران حجاب چادر و همیشه جنجالی بوده است. همسر جدید او، فرزند رحیم عبادی از مدیران ارشد دولت خاتمی است. او که به همراه همسرش به خارج از کشور رفته بود، در یک پارک بدون حجاب شکار دوربین مردم شد. بعدا آزاده نامداری گفت این اتفاق به خاطر باد بوده است. اما این دفاع کسی را قانع نکرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار:12مرداد1397 ، کدخبر: 140023: www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
چه جالب م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین