پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۶۶۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اردوهای دانش آموزی تا هفته آینده خبر داد.

شعارسال:مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تدوین و ابلاغ آئین‌نامه اردوهای دانش آموزی تا هفته آینده خبر داد.

علی رمضانی مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ؛درباره روند تغییرات در آئین نامه های اردوهای دانش آموزشی اظهار کرد: تا کنون بررسی‌هایی روی آیین‌نامه اردوها داشته‌ایم همچنین وزیر آموزش و پرورش ۲ جلسه در این بررسی ها حضور پیدا کرد تا ابعاد مختلف این آیین‌نامه مورد توجه قرار گیرد و اکنون بخش عمده آن تصویب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به روال موجود پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته آینده این آیین‌نامه به تصویب برسد و پس از تصویب دستورالعمل این آیین‌نامه به استان‌های سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

رمضانی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه ما در آیین‌نامه اردوهای دانش آموزی حفظ ایمنی در طول اردو است، گفت: یکی از مواردی که در اردوها مورد توجه قرار دادیم ممانعت حرکت خودروها از ساعت 23 تا 5 صبح است همچنین اردو گذاران باید آموزش‌های لازم را در این اردوها دیده باشند.

مدیر کل امور فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ایمنی فضاهای اردویی را از دیگر موارد مورد توجه برشمرد و اظهار کرد: امسال علی‌رغم کاهش اردوی دانش آموزی به جهت حفظ ایمنی شرایط را به گونه‌ای ترتیب دادیم تا دانش آموزان با امنیت بالایی سفرهای دانش آموزی را تجربه کنند.

راه‌اندازی سامانه مرکزی کنترل سفرهای برون استانی

وی از راه‌اندازی سامانه مرکزی کنترل سفرهای برون استانی طی هفته آینده خبر داد و گفت: این سامانه در مرکز کنترل سفرهای برون استانی به طور دقیق‌تری سفرهای دانش آموزی را کنترل می‌کند؛ فرآیندی که تا سال گذشته به صورت کاغذی انجام می‌شد اما امسال با سامانه‌ای کردن دقت نظارت بر اردوها افزایش خواهد یافت.

رمضانی تصریح کرد: در نظر داریم تا مرکز کنترل سفرهای برون استانی را به تدریج به مراکز استان‌ها و مناطق کشور تفویض اختیار کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار14مرداد97، کدخبر: 6621412، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
امیدوارم کم بود بودجه رو ارد ها اثری نذاره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ای کاش برای اردو ها هدف های کار آفرینی مد نظر گرفته میشد
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
چقدر از دانش اموزای بی گناه تو همین اردوهای شماها فوت شدن! خانواده ها چطوری اعتماد کنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین