پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
رئیس فدراسیون گلف کشور گفت: استان البرز با توجه به امکانات و اقدامات خوبی که در رشته گلف داشته، موفق شده است در میان چهار استان برتر کشور قرار بگیرد.

شعارسال: بهروز منتقمی امروز گفت: طی هفته گذشته جلسات متعددی با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد و مقرر گردید تا در راستای پیشرفت ورزش گلف در این استان تمام‌قد فعالیت کنیم.

وی افزود: استان البرز در میان سایر استان‌های کشور وضعیت قابل قبولی را در رشته گلف دارد و جزوه استان‌های موفق به شمار می‌آید.

رئیس فدراسیون گلف، بیان کرد: استان البرز جزو چهار استان برتر کشور در این رشته به شمار می‌آید و از هماهنگی خوبی میان هیأت گلف و اداره ورزش و جوانان برخوردار است و باید از این امکانات نهایت بهره‌برداری را بنماید.

منتقمی یادآور شد: بستر فعالیت و پیشرفت گلف در استان البرز مهیا است و خانواده‌ها با حضور خود در این رشته ورزشی می‌توانند به توسعه روزافزون آن کمک شایانی کنند، همچنین برای فعالیت بیشتر در این حوزه می‌توان از آموزش‌وپرورش کمک گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت و استفاده از این امتیاز، باید تغییر و تحولاتی را در این رشته ورزشی حاصل کند چراکه از این ورزش برای توسعه روابط دیپلماتیک می‌توان استفاده کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری البرز فارس، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کدخبر:13970513000925 ،www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین