پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: فروش محصولات تولیدی و دست ساخته های زنان به صورت دیجیتالی یکی از راه های درآمدزایی برای بانوان است.

شعار سال: فریبا نظری‌پور کیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست کارگروه مشترک بانوان و خانوانواده و اشتغال و سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: محصولات تولیدی و صنایع دستی می تواند منبع درآمد مناسی برای بانوان باشد و در این مسئله مهمترین امر ایجاد بازار فروش است.


وی راه‌اندازی بازارچه‌های موقت و دائمی را یکی از راه های عرضه محصولات عنوان کرد و گفت: در این بازراچه ها بانوان می توانند بدون واسطه تولیدات و صنایع دستی خود را به فروش برسانند و این امر می تواند نقش مهمی در اقتصاد خانواده به خصوص برای زنان سرپرست خانوار داشته باشد.

نظری پور کیایی سیاست امور زنان و خانواده وزارت کشور را غیرسیاسی، فراجناحی و فرابخشی عنوان کرد و گفت: دفاتر استانی باید با تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی، مشکلات بانوان را حل کنند.

وی تصریح کرد: جامعه با تعامل سازنده و نگاه فراجنسیتی می تواند توسعه سریعتری را تجربه کند و این امر به پیشرفت یک جامعه منجر می شود.

مشاور وزیر کشور با اشاره به پیشگامی برخی استان ها در سپردن مسئولیت های ویژه به بانوان یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سیستان و بلوچستان و خوزستان سومین استانی است که یک زن در آن به عنوان فرماندار منصوب شده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های مطلوب و پتانسیل های ویژه می‌تواند در شبکه شهر خلاق باشد.

نظری پور کیایی شهر اصفهان را به دلیل تنوع صنایع دستی و شهر رشت را به دلیل تنوع غذایی از شهرهای عضو شبکه شهر خلاق عنوان کرد.

وی افزود: همچنین یونسکو شهرهای انزلی و اصفهان را به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب کرده و شهرهای این استان نیز با توجه به پتانسیله ا می تواند به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 مرداد 97، کد مطلب: 4369692: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین