پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
مديركل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: در ایستگاه راه آهن بندرعباس غرفه های فروش محصولات تولیدی و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است.

شعار سال: زهرا يعقوب نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مديركل راه آهن هرمزگان، اظهار داشت: دولت تدبير و اميد در راستاي تكريم بانوان و مشاركت اين قشر در فعاليت‌هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي و سياسي تلاش و اهتمام خاصي داشته است.

وی افزود: توجه و تاكيد دولت به مشاركت اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي بانوان حائز اهميت است و امروز شاهد فراهم شدن فرصت‌هاي بيشتر براي حضوربانوان درعرصه‌هاي مختلف هستيم.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصريح كرد: مسئله بسيار مهم در حوزه بانوان كار آفرين فراهم كردن زمينه فروش محصولات توليدي بانوان است كه در اين راستا احداث غرفه هاي فروش در سالن های انتظار، همانند راه آهن و فرودگاه می تواند بسيار كار گشا باشد.

يعقوب نژاد با تاكيد بر لزوم مطالبه‌گري بانوان، خاطر نشان كرد: بانوان بايد با خودباوري ، مطالبه‌گر حقوق خود باشند و از طريق نهادهاي مدني، انجمن‌ها و همچنين در قالب شركت هاي تعاوني‌ فعاليت كنند.

مديركل راه آهن هرمزگان نیز در اين نشست گفت: ايجاد فضايي براي فعاليت زنان به شكل غرفه هاي فروش در سالن راه آهن يكي از برنامه هاي ما در راستاي حمايت از زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست بوده و در اين خصوص اين اداره هميشه در اين راه پيش قدم بوده است.

پورفخری در ادامه بيان داشت: با بررسي هاي به عمل آمده با توجه به اينكه اين غرفه ها از طريق مزايده در اختيار افراد قرارداده مي شود، دراين راستا براي حمايت از اقشار كم در آمد ابتدا بعد از شناسايي و بررسي هاي موجود چندين غرفه را براي زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست قرار داديم تا از اين طريق به اشتغال زايي و امرار معاش آنان كمك شود و فرصتي را براي اشتغال آنان فراهم کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 آذر 1394، کد مطلب: 3001987: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین