پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰
جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان سویداء حاکیست، نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در ادامه عملیات در صحرای شمال شرق استان سویداء موفق شدند ضربات سنگینی را به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش وارد کنند.

شعارسال: جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان سویداء حاکیست، نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در ادامه عملیات در صحرای شمال شرق استان سویداء موفق شدند ضربات سنگینی را به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش وارد کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های سوری با حملات گسترده توانستند عناصر تروریستی را در شمال شرق استان سویداء عقب برانند و خود را به مناطق «الکراع، تلول الصفا، ظهره راشد، بئری النعیمه، السلاسل و بئرالصوت» برسانند.

نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی در جریان درگیری‌های ساعات گدشته حدود ۴۰ کیلومتر در عمق مناطق آلوده اشغالی پیشروی کردند؛ همزمان نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی ارتش هم در حال حنثی سازی تله‌های انفجاری در مناطق تازه آزاد شده هستند.

نیرو‌های سوری در ادامه عملیات موفق شدند چند منطقه از جمله «تل سلیم، تلول زلاقیات، بئر الرصیعی، بئر الحرضیه، ارتفاع عطاف» را هم از اشغال هسته‌های خاموش داعش خارج کنند و به کنترل خود دربیاورند.

همزمان گروهی از عناصر تروریستی داعش درصدد بودند به منطقه «بئر النعیمه» نفوذ کنند، اما نیرو‌های سوری با هوشیاری توانستند تحرکات آنان را به طور کامل رصد کنند و پس از چند ساعت درگیری سنگین حملات را دفع کردند؛ در جریان درگیری ها، ۱۵ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

در حال حاضر، تروریست‌های داعش تعداد زیادی از نیرو‌های خود را در منطقه «بادیه الوعره» در شمال شرق استان سویداء متمرکز کرده اند و درصدد هستند حملات جدیدی را برای اشغال فرودگاه «خلخله» و مناطق حومه انجام دهند.

با پاکسازی‌های صورت گرفته در یک هفته گذشته، فقط هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شرقی استان سویداء آلوده به هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش است؛ پیشتر مناطق تحت اشغال داعش هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1397 ، کدخبر: 443255 ، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
پس چرا یه روزی اومدین گفتین که ریشه داعش خشکونده شده و اونها دیگه وجود ندارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین