پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با تاکید بر پایدار سازی اشتغال سنوات گذشته، گفت: در راستای ایجاد فرصت اشتغال جدید، درصدد رفع مشکلات و راه اندازی 153 واحد تملک شده بانکی هستیم.

شعار سال: محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از جمله شاخصه های البرز، جمعیت بالا و مهاجرپذیری این استان است و به واسطه پتانسیل خوب البرز می توان برای راه اندازی صنایع بیشتر در شهرک‌های صنعتی، تلاش کرد.

وی با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اشتغالزایی را یکی از مهمترین اهداف استان دانست و افزود: در کنار ایجاد فرصت اشتغال جدید، اولویت مهم، پایدار سازی اشتغال سنوات گذشته است چراکه ایجاد امنیت شغلی و جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی، حائز اهمیت است.

فرشی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود کشور، موظف به ایجاد اشتغال هستیم، تصریح کرد: با در نظر گرفتن اشتغالزایی قابل توجه در سال گذشته، اما هنوز جوانان بیکاری در استان جویای شغل هستند و در این راستا با جدیت به دنبال حفظ و ایجاد شغل هستیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، افزود: اولین اقدام، شفاف سازی است و در این ارتباط زیر دین کسی نیستیم چراکه معتقدیم کسی نیست که غیرت داشته باشد و شرایط موجود را تحمل کند.

وی اظهار داشت: امسال در بخش صنعت با بیش از 200 طرح آماده افتتاح و 153 واحد تملک شده بانکی با قابلیت بیش از دو هزار قرارداد، تلاش کردیم از ظرفیت موجود در راستای اشتغالزایی، گام برداریم لذا با اهتمام ویژه ای در صدد احیا و فعالیت 153 واحد تملک شده بانکی هستیم.

فرشی با تاکید بر راه اندازی و رفع مشکلات صنایع خوابیده، گفت: در راستای احیای واحدهای غیر فعال، 31 هکتار زمین در شهرک های صنعتی نظرآباد، اشتهارد و کوثر فروخته شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به هزار و 50 واحد فعال با ظرفیت بیش از 50درصدی شهرک صنعتی اشتهارد، اضافه کرد: برای ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی امید البرز، توسعه شهرک صنعتی کوثر و توسعه شهرک صنعتی اشتهارد، اقدامات خوبی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بودجه شهرک های صنعتی استان البرز حدود 40 میلیارد تومان است که با توجه به نیاز اشتغال در راستای توسعه و عملیاتی شدن شهرک های صنعتی اقداماتی نیز انجام شده است.

فرشی یادآور شد: در حال حاضر با هدایت استاندار البرز، مدیران به دنبال لذت ایجاد فرصت شغل هستند در حالی که این موضوع در سنوات گذشته به عنوان انجام وظیفه بین مدیران استانی، مطرح بود.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در کنار تمام دستگاه ها در استان در ایجاد اشتغال، تلاش مضاعف دارد و در این راستا عمده فعالیت ما اشتغال جوانان است.

این مدیر جوان با اشاره به مهارت آموزی بیش از شش هزار نفر در شهرک‌های صنعتی، تصریح کرد: در سال جاری و با در نظر گرفتن اولویت آموزش مهارتی و کارورزی، اشتغال دو هزار و 400 نفر فارغ التحصیل جویای کار در واحد‌های صنعتی استان البرز، ایجاد می شود.

فرشی ضمن اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای 15 واحد نساجی غیر فعال، اضافه کرد: از 11 شهرک صنعتی در استان البرز، شش شهرک غیر دولتی و پنج شهرک دولتی، عملیاتی شده است و احداث شهرک های صنعتی نظرآباد دو، هشتگرد و کرج در انتظار مصوبات جدید دولت است.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرز گفت: تولید کالای رقابت پذیر از جمله اولویت راه اندازی واحدهای تولیدی است که علاوه بر تولید و اشتغال، بتوانند در بازار داخل و خارج از کشور، محصولات خود را عرضه کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 657264، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
زمانی میشه این روگفت که صنعت زنده باشه! نه اینکه نفس های اخرش رو بکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین