پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم امسال ۲۰ بیمارستان در کشور احداث و به بهره برداری می رسد.

شعارسالمحمد جعفر علیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی شهرستان خوی اظهارداشت: تا پایان امسال در مجموع ۲۰ بیمارستان با چهار هزار تخت در صورت تامین اعتبارات لازم در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹ بیمارستان در مرحله پایانی تجهیز هستند که در مجموع با بیش از۱۸۰۰ تخت بزودی به بهره برداری می رسند ادامه داد: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی شهرستان خوی یکی از بیمارستانهای در حال تجهیز در کشور است که در این بیمارستان با توجه به نیازهای روز و استاندارد های لازم تغییراتی در مراحل ساخت داده شده و این بیمارستان هم اکنون در مرحله واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و تجهیز قرار دارد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان ۲۴ تخت فوریتهای پزشکی، ۳۰ تخت مراقبتهای ویژه و شش اتاق عمل پیش بینی شده است.

وی اعتبارات هزینه شده برای ساخت این بیمارستان را ۴۷۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: این بیمارستان یکی از کم هزینه تزین بیمارستانهای کشور محسوب میشودکه هر تخت آن ۲۲۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است

علیزاده یادآور شد: اقدامات نهایی پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی در حال اجراست و تجهیزسازی پروژه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در روزهای آتی شروع می شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با ۴۷۰ میلیاردریال احداث شد و یکی از پروژه های کم هزینه با بهره وری بالا به شمار می رود تصریح کرد: بخش های متعدد تخصصی، ویژه و درمانگاه های تخصصی در پروژه بیمارستانی شهرستان خوی لحاظ شده است.

پنج پروژه ملی بیمارستانی در شهرهای خوی، سلماس، اشنویه، پیرانشهر و تکاب احداث می شود و ظرفیت این پروژه های بیمارستانی، ۵۸۴ تخت است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار27مرداد 97، کدمطلب: 4376516، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
امیدوارم در مناطق محروم این هارو تاسیس کنن نه اینکه باز برای تهرانی ها بخوان اضافش کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین